    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Do diabla! Ile w koncu dziala bateria?
    Date: Thu, 21 May 2015 15:57:36 +0200

    Użytkownik "Majka" napisał w wiadomości
> [...]
    >z dykcją pijanego żula i /najczęściej/ brudnymi paznokciami
    >podsumowuje swój wywód:
    >- przy normalnym użytkowaniu bateria wymaga ładowania co dwa dni.
    >Ja pierdzule, albo producent pieprzy farmazony o swoich 25 dniach,
    >albo normalne użtkowanie testera polega na 24h oglądanie filmów FHD z
    >surfowaniem i odtwarzaniem muzyki...
    >Co by było, gdyby ten jutubertester użytkował telefon nie "normalnie"
    >a "intensywnie"? Czy wtedy należałoby ładować telefon po każdym
    >posiłku, śniadaniu, kawie, drugim śniadaniu, obiedzie, podwieczorku,

    Caly czas. Bo inaczej to bateria na 2h starcza.

    >Jak traktować poważnie, i kogo:
    >producenta podającego 25 dni czy bełkocącego testera podającego 2
    >dni?

    Obaj sa rownie niepowazni :-)

    >Czy nie można podać prawdziwej wartości?

    Ale nie ma prawdziwej wartosci.
    Jak wlaczysz tryb samolotowy i nie bedziesz dotykala telefonu, to moze
    i te 25 dni bedzie "pracowal", jak wlaczysz film z youtuba, ambitna
    gierke czy nawigacje, to i na 2h moze nie starczyc.

    tester tez moze miec racje, ze przy jego "normalnym uzywaniu" na dwa
    dni starcza ...

    J.