  • 21. Data: 2012-08-14 10:25:26
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > 90 to sobie możesz jechać d.k. 94 a nie zajmuj miejsca na autostradzie.

    ...bo RoMan zapierdala Lanosem!!!

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2012-08-14 10:25:53
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > 16-17 godzin zajmuje mi dojazd do Splitu z Krakowa przez Slowacje i Wegry
    > (80 proc. autostrad). Kilka postojow, w tym jeden 3-godzinny. Na
    > autostradzie caly czas komfortowe 120-130 km/h.
    >
    > Przez Czechy, Austrie i Slowenie zawsze jechalem dluzej.

    Ja 2 lata temu jechał pierwszy raz z krakowa do splitu. Zajęło mi to ok 19h,
    z tym ,że godzine spałem po drodze i troche się pogubiłem w czechach
    (szukałem lpg). Prędkość też taka sobie bo do 130km/h na autostradzie.
    Spalanie 7-8,5 l / 100km lpg, więc całkiem przyzwoicie.
    Znajomy robi taką trasę w ok 14h, ale był już na chorwacji kilka razy i ma
    też mało postojów po drodze. Są też mistrzowie na tej trasie 11h, ale
    zapierdzielają ,że hej ;) .

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2012-08-14 10:35:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    t? nabazgrał(a):

    > begin kogutek
    > Ja nie jestem PH, po prostu lubię zapierdalać. :)

    A co znaczy zapierdalać ? bo 170-180 to zwykła prędkość podróżna ...
    zapierdalniae zaczyna się od 220 > /

  • 24. Data: 2012-08-14 10:35:59
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-08-14 10:25, tor pisze:

    > Ja 2 lata temu jecha? pierwszy raz z krakowa do splitu. Zaje?o mi to ok 19h,
    > z tym ,?e godzine spa?em po drodze i troche sie pogubi?em w czechach
    > (szuka?em lpg). Predko?ae te? taka sobie bo do 130km/h na autostradzie.
    > Spalanie 7-8,5 l / 100km lpg, wiec ca?kiem przyzwoicie.
    > Znajomy robi tak? trase w ok 14h, ale by? ju? na chorwacji kilka razy i ma
    > te? ma?o postojów po drodze. S? te? mistrzowie na tej trasie 11h, ale
    > zapierdzielaj? ,?e hej ;) .
    No to mamy widać inne normy zapierdzielania ;)
    Pomijając że nie robię przystanków poza tankowaniem (przy okazji sikanie
    i dalej w drogę), to też nie "zapierdalam" jak gumbal3000 - raczej
    często 200/h nie przekraczam (zbyt duże spalanie).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 25. Data: 2012-08-14 10:41:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello tyran,

    >90 to sobie możesz jechać d.k. 94 a nie zajmuj miejsca na
    >autostradzie.

    Zaplacil, to ma prawo :-)

    Uprzejmie prosze nie blokowac ruchu na 94, ani zadnej innej drodze w
    szerokiej okolicy.

    W sumie to nawet lepiej ze on jedzie 90 po autostradzie, niz mialby
    jechac 100 i wyprzedzac tiry :-)

    J.

  • 26. Data: 2012-08-14 10:46:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, August 14, 2012, 10:41:21 AM, you wrote:

    > Zaplacil, to ma prawo :-)

    E, tam--- Na pewno jeździ darmowymi odcinkami.

    > Uprzejmie prosze nie blokowac ruchu na 94, ani zadnej innej drodze w
    > szerokiej okolicy.

    Bo Tobie będzie przeszkadzał? ;)

    > W sumie to nawet lepiej ze on jedzie 90 po autostradzie, niz mialby
    > jechac 100 i wyprzedzac tiry :-)

    Też prawda :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2012-08-14 10:48:38
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > 90 to sobie możesz jechać d.k. 94 a nie zajmuj miejsca na
    > autostradzie.

    RoMan - autostrada nie jest wyłącznie twoja, żeby ci ją ktoś zajmował. A
    jak jedzie nie tamując ruchu równo z TIR'ami prawym pasem, to co ci to
    przeszkadza?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 28. Data: 2012-08-14 10:57:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 10:35:59 +0200, BartekK napisał(a):

> [...]
    > i dalej w drogę), to też nie "zapierdalam" jak gumbal3000 - raczej
    > często 200/h nie przekraczam (zbyt duże spalanie).

    No to mamy. Ale przede wszystkim jazda kilkanascie godzin bez dluzszych
    odpoczynkow jest moim zdaniem glupota. Zwlaszcza, jak sie leci ~200, gdzie
    margines bledu jest juz bardzo malutki.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 29. Data: 2012-08-14 11:02:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 10:48:38 +0200, LEPEK napisał(a):

    > RoMan - autostrada nie jest wyłącznie twoja, żeby ci ją ktoś zajmował. A
    > jak jedzie nie tamując ruchu równo z TIR'ami prawym pasem, to co ci to
    > przeszkadza?

    Ty wiesz, jak sie ciezko halsuje rozpedzonym Polonezem? ;)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 30. Data: 2012-08-14 11:03:52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-13 23:23, MM pisze:
    > ...]
    > to tyle co miałem do napisania, nic super mądrego czy też odkrywczego.
    Dokładnie.
    Jeden lubi ciasne majty, drugi luźne a trzeci nie używa. Nic
    odkrywczego. Wszystko ma swoje plusy i minusy.
    --
    Krzysiek