  • 41. Data: 2012-08-14 12:29:10
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 14-08-2012 o 12:06:17 MM <k...@g...pl> napisał(a):

    > Oczywiście można jechać "na raz" 1700km, tyle że następnego dnia będzie
    > się leżało i zdychało więc na to samo wychodzi.

    Wszystko zależy od drogi i kierowcy, ja gdy jadę na zachód/południe takie
    trasy robię zawsze na raz i nie czuję się "wypompowany". Do Bułgarii
    (Burgas) jednak "na raz" już by mi się nie chciało.

    > Ja mam inne odczucia, jadąc te 100-110 nie jest się tak znudzony jak
    > jadąc 80-90, lub wypompowany jadąc powyżej 130.

    Dużo (najwięcej) zależy od auta którym jedziesz. W jednym aucie 130km/h to
    może być max przy którym dasz radę zrobić długą trasę (głośno, wibracje,
    zmęczenie fizyczne) - w innym (lepszym) całkiem komfortowo jedzie się z
    prędkościami 140-160km/h. Sprawdziłem na sobie - nawet po krótkiej trasie
    (1000km) z jednego auta wysiadam na "czworakach i nie wiem jak się
    nazywam" w innym mogę bez problemu zrobić jeszcze trasę powrotną.

    TG

  • 42. Data: 2012-08-14 12:30:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    MM nabazgrał(a):

    >Paryż > Warszawa ... 24h jazdy z małymi postojamy na wyrostowanie się
    >+ ewentualny posiłek.

    Dlugo jakos. Korki byly na autostradzie, czy probowales 90 za tirami
    jechac ?

    J.

  • 43. Data: 2012-08-14 12:35:43
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 14-08-2012 o 12:13:25 Chris <s...@s...net> napisał(a):

    > MM nabazgrał(a):

    > Paryż > Warszawa ... 24h jazdy z małymi postojamy na wyrostowanie się +
    > ewentualny posiłek.

    W 23h godziny robię trasę Wawa-Barcelona bez "zpier...." - w Niemczech max
    150km.

    TG

  • 44. Data: 2012-08-14 12:46:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >prędkością maksymalną dopuszczalną bo czas na takim odcinku też jest
    >ważny. Ciekawe jak wycieczka podobała się żonie i dziecku? Pewnie

    A jak im sie spodobaja wczasy gdzie na nic nie ma pieniedzy ? :-)

    Poza tym z przerwa to nadal trzeba 22h jechac, dwa dni podziwiania
    ekranow na autostradzie, tez nic przyjemnego.
    A tu jak zasna, to pare godzin odchodzi w niepamiec.
    No i czasem zona moze prowadzic.

    J.

  • 45. Data: 2012-08-14 12:51:12
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 12:03:48 +0200, J.F napisał(a):

    (...)

    Jakie Niemcy, jaki hotel, czlowieku...?

    Ja wyjezdzam z Krakowa, jade przez Slowacje i Wegry, nie mam po drodze
    zadnych Niemiec, chyba ze byla jakas korekta granic o ktorej nie wiem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 46. Data: 2012-08-14 12:58:08
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > MM nabazgrał(a):
    > Dlugo jakos. Korki byly na autostradzie, czy probowales 90 za tirami
    > jechac ?

    Jechałem dawno temu Fiatem 125p :) do tego zamiast wrócić górą przez Berlin
    jakoś się żle zjechało na autostradzie i wracałem przez Wrocław/Opole :)
    takiego wynalazku jak navigacja jeszcze nie było ...

  • 47. Data: 2012-08-14 13:26:22
    Od: Pyzaty <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 09:49:21 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
    > Dlaczego psujesz poprawnie zadeklarowane polskie litery?

    To gógiel psuje, ja tylko pisze.

    > Ale jemu się nie śpieszy.

    No własnie - nie spieszy mu się, więc jedzie 90km/h.

  • 48. Data: 2012-08-14 13:35:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >drodze
    >zadnych Niemiec, chyba ze byla jakas korekta granic o ktorej nie

    No to czemu piszesz o odpoczynkach nezbednych do jechania 200/h ?

    J.

  • 49. Data: 2012-08-14 13:38:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości
    >W 23h godziny robię trasę Wawa-Barcelona bez "zpier...." - w
    >Niemczech max 150km.

    Ale to juz przyznasz ze trzeba miec predyspozycje do tego - i
    odpornosc na sen, i wygodny fotel, i szybko jesc ...

    J.

  • 50. Data: 2012-08-14 13:49:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pyzaty,

    Tuesday, August 14, 2012, 1:26:22 PM, you wrote:

    > To gógiel psuje, ja tylko pisze.

    Nie ma przymusu używania gógla do pisania na grupach dyskusyjnych.
    Zainstaluj normalny czytnik.
    Natomiast nie należy psuć cytatów.

    > No własnie - nie spieszy mu się, więc jedzie 90km/h.

    No to niech sobie jedzie gdzie indziej, tylko niech zapyta o zgodę
    J.F., bo on się nie zgadza na to, żeby mu po jego d.k. 94 jeździć.

    --
    Best regards,
    RoMan