  • 71. Data: 2012-08-14 18:00:19
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Od: daxus <d...@w...pl>

    On 2012-08-14 00:52, t? wrote:
    > begin kogutek

    > Ja nie jestem PH, po prostu lubię zapierdalać. :)

    > Wręcz przeciwnie.

    Pakuj się bo śmietana ci skiśnie na pace hahaha. Poniżej 200 nie schodź
    na autobanie !

  • 72. Data: 2012-08-14 18:01:44
    Od: daxus <d...@w...pl>

    On 2012-08-14 09:49, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dlaczego psujesz poprawnie zadeklarowane polskie litery?

    > Osoby ci się pomyliły.

    > Ale jemu się nie śpieszy.

    rumun nie denerwuj się bo ci śmietana na pace skiśnie. Przyciśnij do 200
    na utobanie to ja schłodzisz powietrzem.

  • 73. Data: 2012-08-14 18:09:57
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    grup

    >Przez 15 h? Co Ty pekińczyk jesteś, że musisz co kilka godzin?

    15h to jednak obiad wypadaloby zjesc. A jak sie je to sie pije, a jak
    sie pije to sie leje :-)

    A jak sie naprawde szybko jedzie, to co godzine trzeba tankowac, a
    wtedy i kawka, i znow trzeba pecherz oproznic, i srednia spada na pysk
    :-)

    J.

  • 74. Data: 2012-08-14 18:10:49
    Od: daxus <d...@w...pl>

    On 2012-08-14 17:18, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jeśli jazda 130 na autostradzie to dla Ciebie nerwy, to powinieneś
    > zrezygnować z takich podróży samochodem, przesiądź się na autobus.
    > Tak normalnie to denerwować się można gdy się wleczesz, a nie wtedy gdy
    > po ludzku jedziesz.

    Stek bzdur kolego.

    Każdy powinien jeździć z taką prędkością aby czuć się komfortowo
    jednocześnie nie przekraczając NIGDY przepisów.

    Koniec tematu.

  • 75. Data: 2012-08-14 18:13:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello daxus,

    Tuesday, August 14, 2012, 6:01:44 PM, you wrote:

    [...]

    > nie denerwuj się bo ci śmietana na pace skiśnie. Przyciśnij do 200
    > na utobanie to ja schłodzisz powietrzem.

    Płyta ci się zacięła, odważny inaczej anonimie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 76. Data: 2012-08-14 18:22:18
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-08-14 00:08, BartekK wrote:
    > Faktycznie przeraźliwa oszczędność 7.5l-5.9L = 1.6L/100km = 8.8zł/100km
    > oszczędności. Przy trasie 1000km osiągamy 88zł oszczędności przy
    > zmarnowanych 2.3 godziny życia i urlopu, wychodzi 38zł/h. Mając już
    > urlop, wolałbym dopłacić te 38zł i korzystać z urlopu, niż siedzieć w
    > aucie i podziwiać tył jakiegoś TIRa ;)

    Nie wiem jakim samochodem jedzie, ale normalnie przy żwawej jeździe,
    samochodem ważącym 1.6t oscyluje wokół 6.3-6.4l/100km i to w terenie
    górzystym. Zatem nawet argument o zaoszczędzonych pieniądzach jest MZ
    nietrafiony za bardzo.

    > Ale równocześnie zaobserwuj że występuje "znudzenie jazdą", właśnie
    > objawiające się tym, że się rozglądasz co dookoła, myśleniem o
    > niebieskich migdałach, zmienianiem muzyki, i podziwianiem zachodu
    > słońca,

    I właśnie wtedy rozkojarzony popełnisz błąd który być może skończy się
    wypadkiem...

    > Może wykres "szybkość" vs "koszt" (lub "zagrożenia") jest parabolą, ma
    > jakiś punkt optymalny, powyżej już narastanie kosztów/zagrożenia jest
    > nieproporcjonalne.

    I z dużym prawdopodobieństwem tak właśnie jest. Z pewnymi różnicami co
    do jego położenia.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 77. Data: 2012-08-14 18:25:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > 15h to jednak obiad wypadaloby zjesc. A jak sie je to sie pije, a jak sie
    > pije to sie leje :-)

    Kobity tak mają, to prawda.....

    > A jak sie naprawde szybko jedzie, to co godzine trzeba tankowac

    Ferrari jeździsz?

  • 78. Data: 2012-08-14 18:25:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "daxus" <d...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Stek bzdur kolego.

    Aha.
    KAPELUSZ PLONK WARNING.

  • 79. Data: 2012-08-14 18:33:01
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-08-14 00:34, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale pomiędzy jazdą 100 a zap 170 jest legalne 140, które nikomu nie
    > przeszkadza. A tyle na autostradzie to bez problemów nawet stary
    > Polonez 1.5GLE jeździł. Nawet pod wiatr.

    Mój nie jeździł ;-) Przy 130 zaczynał uniemożliwiać rozmowę a zakręty
    przypominały manewry tankowcem.... ech, te czasy ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 80. Data: 2012-08-14 18:35:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    grup

    >Kobity tak mają, to prawda.....

    Pecherz to ja mam duzy, ale nerki u kazdego pracuja.
    Owszem, moze bym i mogl wytrzymac z jednym postojem, ale jak juz musze
    tankowac to co sie mam ograniczac :-)

    >Ferrari jeździsz?

    Jeszcze pamietam jak wskazowka w Nubirze spadala :-)
    A i w Ceedzie nie jest pewnie duzo lepiej, jak sie kiedys w koncu
    rozpedzisz i z pedalem w podlodze zostaniesz :-)

    J.