  • Data: 2018-08-27 00:16:14
    Temat: Re: Dobra ładowarka do akumulatorków 9V
    Od: yorgus <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Aug 2018 13:51:31 +0200, Jacek <k...@a...com> napisal:
    > Po włożeniu aku 9V zapala się czerwony napis "9V" i nie ma zamiaru się
    > wyłączyć. Czekałem kilkanaście godzin, akumulator zrobił się ciepły i
    > nic. Czyli chyba tylko kontrola ładowania jest dla ogniw pojedynczych.
    > Jacek

    9V akumulatorki padają jak sie je rozładuje do zera i nastepuje przebiegunowanie cel.
    Trzeba je wiec za wczasu wyjac.
    Natomiast ladowarka nie jest potrzebna intelignetna bo musialaby byc wrozka ile jest
    cel (sa 9.6 i 8.4V), tylko
    powolna, dajaca 15 do max 30mA. Ja mam taka lidlowa (bez wyswietlacza, ta tansza,
    chyba za 39zl, kupilem z 5 lat temu)
    i dziala dobrze.