  • Data: 2010-02-19 14:52:30
    Temat: Re: Dobre praktyki
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@s...soft-system.tnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek pisze:

    > Właściwie nie widziałem jeszcze projektu w Builderze, czy Delphi (ale
    > nie mówię, że widziałem ich jakoś bardzo dużo), który nie opierałby się
    > na formie/formach i całej logice wciśniętej w zdarzenia, w najprostszy
    > możliwy sposób. Wynika to chyba ze specyfiki tych środowisk - użytkownik
    > właściwie jest zachęcany do tego typu programowania.

    Tak jak i w VS, NetBeans itp... Jednak to, że coś daje jakąś możliwość,
    nie znaczy że trzeba z niej korzystać. Uwierz mi, bo się w tym
    środowisku obracam, że niektóre projekty wprawiłyby Cię w osłupienie
    odnośnie sposobu ich wykonania.
    Nie ma żadnych przeszkód żeby tworzyć aplikacje w oparciu o wzorce
    projektowe. A tak naprawdę to projektu o których piszesz dobre są na
    początek. Prędzej czy później każdy dojdzie do momentu gdy to nie
    wystarcza. I tu się pojawiają rozwiązania odchodzące od EDP, jednak
    dające szybką możliwość skorzystania z niej.
    Wydaje mi się, że projekty które widziałeś były albo bardzo marne, albo
    pisane przez "studentów" za kiść bananów.

    Ale niestety, taka "sława" ciągnie się za środowiskami wizualnymi...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --
    www.soft-system.pl