  • 1. Data: 2009-01-02 09:13:47
    Temat: Re: Dokad przeniesc stacjonarny z telepsa?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    EMET wrote:

    > Uważam, że powinno być tak --
    > Chcesz mieć stacjonarny oraz neostradę - OK.
    > Chcesz mieć **tylko jedną** z opcji - też taka możliwość powinna istnieć.
    > Jak narazie, to zmusza się do obydwu opcji.
    > Za wybraną opcję - płacenie; i tylko za ową opcję.
    > W TEPSie - oczywiscie.

    zapytaj się w TPSA, czy jak dojdziesz do ich centrali własnym kablem to
    będziesz mógł płacić tylko za neostrade

    przy odpowiedniej skali przedsięwzięcia powinno się udać :>

  • 2. Data: 2009-01-02 19:17:53
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > zapytaj się w TPSA, czy jak dojdziesz do ich centrali własnym kablem to
    > będziesz mógł płacić tylko za neostrade
    >
    > przy odpowiedniej skali przedsięwzięcia powinno się udać :>

    Dalej do mnie nie dociera.
    Godzę się korzystać z neostrady TP i płacić za neostradę kablem TEPSy.
    Tyle, że po co **nieoodłączny towarzysz** telefon stacjonarny,
    z którego praktycznie się nie korzysta lub nie chce korzystać?
    Neostrada - abonament
    Stacjoanrny - abonament

    Proszę mnie objaśnić definitywnie.

    Stephanos

  • 3. Data: 2009-01-02 19:21:39
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    EMET wrote:
> [...]
    > Tyle, że po co **nieoodłączny towarzysz** telefon stacjonarny,
    > z którego praktycznie się nie korzysta lub nie chce korzystać?

    Ależ chyba można zawiesić linię?

    pozdr.

  • 4. Data: 2009-01-02 19:34:57
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    EMET pisze:

> [...]
    > Tyle, że po co **nieoodłączny towarzysz** telefon stacjonarny,
    > z którego praktycznie się nie korzysta lub nie chce korzystać?

    Neostrada jest wg. TP usługą dodatkową, świadczoną w oparciu o
    infrastrukturę techniczną na której realizowane są usługi głosowe. TP w
    swoim dobrze rozumianym interesie finansowym nie widzi możliwości
    świadczenie Neostrady bez usług głosowych. Nie ma obowiązku korzystania
    z TP, skorzystaj z oferty innych operatorów.

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-01-02 22:20:36
    Od: futszaK <f...@g...com>

    EMET wrote:

    > Dalej do mnie nie dociera.
    > Godzę się korzystać z neostrady TP i płacić za neostradę kablem TEPSy.

    opłata za neostrade TP nie zawiera opłaty za kabel
    opłata za linie telefoniczną zawiera opłate za kabel

    wniosek:
    jesli chcesz skorzystać z samej linii telefonicznej to spoko
    jesli chcesz skorzystać z neostrady na linii telefonicznej to spoko
    jesli chcesz skorzystac z samej neostrady to musisz dopłacić za kabel
    36.60zł

  • 6. Data: 2009-01-02 22:50:48
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Sałajczyk" <s...@n...konto.pl> napisał w
    wiadomości news:gjlq92$8dr$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > świadczenie Neostrady bez usług głosowych. Nie ma obowiązku korzystania z
    > TP, skorzystaj z oferty innych operatorów.

    Jestem raczej w tym względzie laikiem.
    Proszę wymienić takiego operatora [operatorów] usługi internetowej kablowej,
    który jednoczesnie nie przymusza mnie do korzystania z telefonii
    stacjonarnej
    "w swoim dobrze rozumianym interesie".
    Proszę o nazwę/y/; jeśli można.

    Pozdrawiam -- Stephanos

  • 7. Data: 2009-01-02 23:06:53
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 20:34:57 +0100, Tomasz Sałajczyk napisał(a):

    > TP w
    > swoim dobrze rozumianym interesie finansowym nie widzi możliwości
    > świadczenie Neostrady bez usług głosowych.

    To jest niby w ich interesie? Chyba lepiej miec klienta tylko na neo, niz
    tak takiego ktory sie wkurzy i pojdzie po net i telefon do kogos innego

    --
    marcin

  • 8. Data: 2009-01-02 23:10:07
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    EMET pisze:

> [...]
    > kablowej,
    > który jednoczesnie nie przymusza mnie do korzystania z telefonii

    Tsk na szybko: Dialog (usługa DialNet Solo), UPC, Aster. Kabel jest?
    Jest. Można mieć internet bez telefonu stacjonarnego? Można.

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2009-01-02 23:18:19
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    zly pisze:

    > To jest niby w ich interesie? Chyba lepiej miec klienta tylko na neo, niz
    > tak takiego ktory sie wkurzy i pojdzie po net i telefon do kogos innego

    Wg. Wikipedii TP ma 11 mln łączy stacjonarnych, konkurencja coś koło 1
    mln. Jeszcze długo dużo ludzi nie będzie miało gdzie pójść i TP dobrze o
    tym wie. Internet z telefonii komórkowej to żadna alternatywa.

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2009-01-02 23:39:17
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-02, Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl> wrote:

    > Tsk na szybko: Dialog (usługa DialNet Solo), UPC, Aster. Kabel jest?
    > Jest. Można mieć internet bez telefonu stacjonarnego? Można.

    Bez _telefonu_ nawet. Żadnego telefonu. :)
    Dodaj dowolnego lokalnego operatora. W większych skupiskach ludzkich,
    łatwiej jest o konkurencję, jest nawet serwis porównujący oferty różnych
    operatorów bazujący na kodzie pocztowym/ mieście/ ulicy. Wystarczy
    przejrzeć np dziennik internautów ( http://di.com.pl) było opisane kilka
    inicjatyw 'porównywarkowych'.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej