  • 11. Data: 2009-01-03 08:00:08
    Temat: Re: Dokad przeniesc stacjonarny z telepsa?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    zly wrote:

    > To jest niby w ich interesie? Chyba lepiej miec klienta tylko na neo, niz
    > tak takiego ktory sie wkurzy i pojdzie po net i telefon do kogos innego

    lepiej nie mieć klienta, do którego muszę dopłacać, niż go mieć

    klient, do którego jest doprowadzony kabel, musi zostawić PRZYNAJMIEJ
    40zł (netto) miesięcznie, niezależnie co on tam ma podłaczone

  • 12. Data: 2009-01-03 08:26:06
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > lepiej nie mieć klienta, do którego muszę dopłacać, niż go mieć
    >
    > klient, do którego jest doprowadzony kabel, musi zostawić PRZYNAJMIEJ
    > 40zł (netto) miesięcznie, niezależnie co on tam ma podłaczone

    Czy w sytuacji, kiedy rachunek za rozmowy ze stacjonarnego
    opiewa na kwotę w granicach 1zł, ew. w ogóle się nie korzystało,
    ale abonament - a jakże - jest policzony, to też jest **strata** dla Tepsy?

    Jak pisałem: Neostrada - Abonament, Stacjonarny - Abonament,
    a rozmowy ze stacjonarnego nie ma wcale lub ok. 1 zł.
    I o to mnie chodzi.

    Nie dziwiłbym sie, gdybym dzwonił ze stacjonarnego
    i zwłaszcza, kiedy opłata ze stacj. przekraczałaby kwotę abonamentu;
    a tak, to...

    Odnoszę wtedy wrażenie, że kogoś... dokarmiam.

    Stephanos

  • 13. Data: 2009-01-03 08:43:47
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Sałajczyk" <s...@n...konto.pl> napisał w
    wiadomości news:gjm7bv$k2j$1@inews.gazeta.pl...

    > Wg. Wikipedii TP ma 11 mln łączy stacjonarnych, konkurencja coś koło 1
    > mln. Jeszcze długo dużo ludzi nie będzie miało gdzie pójść i TP dobrze o
    > tym wie. Internet z telefonii komórkowej to żadna alternatywa.
    >
    > --
    > Tomek

    Uważam, że jest to podejście typowe dla monopolisty [byłego?].
    Widzą przecież [ci z Tepsy], że czasy dobre się skończyły i ludziska
    uciekają
    w komórki [bądź do innych operatorów] a łącza są przecież ich.

    Może by tak pan Weiss z Radio Zet spytał kogoś z Tepsy; ciekawe, co by
    usłyszał?

    Z innej beczki:
    Za zejście do mniejszego pakietu na Cyfra+ każą płacić 10zł; ciekawe, czy
    płaci się
    też za przejście do wyższego pakietu?

    Stephanos

  • 14. Data: 2009-01-03 10:33:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > mln. Jeszcze długo dużo ludzi nie będzie miało gdzie pójść i TP dobrze o
    > tym wie. Internet z telefonii komórkowej to żadna alternatywa.

    Jak jest HSDPA - a jest na coraz wiekszym obszarze - to jest to bardzo dobra
    alternatywa. Oczywiscie jesli ktos sciaga duze ilosci danych (filmy) to
    faktycznie - limity transferu dyskwalifikuja tak aoferte.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-01-03 11:46:19
    Od: futszaK <f...@g...com>

    EMET wrote:

    > Czy w sytuacji, kiedy rachunek za rozmowy ze stacjonarnego
    > opiewa na kwotę w granicach 1zł, ew. w ogóle się nie korzystało,
    > ale abonament - a jakże - jest policzony, to też jest **strata** dla Tepsy?

    koszty utrzymania linii telefonicznej do abonenta są stałe, niezaleznie
    czy jest tam podłaczony telefon na korbke przez którego korzysta się raz
    na rok, czy też jest wykorzystywany przez wyszczekaną rodzinke, która
    gada po kilka godzin dziennie, a do tego ma neostrade 6 mega i wykupiony
    w TP pakiet TV

    > Jak pisałem: Neostrada - Abonament, Stacjonarny - Abonament,
    > a rozmowy ze stacjonarnego nie ma wcale lub ok. 1 zł.
    > I o to mnie chodzi.

    czy wygadasz 1zł, czy 100000zł, stopień zużycia linii abonenckiej jest
    taki sam

    > Nie dziwiłbym sie, gdybym dzwonił ze stacjonarnego
    > i zwłaszcza, kiedy opłata ze stacj. przekraczałaby kwotę abonamentu;
    > a tak, to...

    ha ha ha, sam dochodzisz do sedna sprawy. po to są minuty w abonamencie,
    żebyś płacił przynajmiej (i tu wspomniana przeze mnie kwota oscylująca w
    granicach 40zł netto), a jednocześnie żeby ludziska którzy płacą tą
    kwote, mogli sobie w jej ramach troche podzwonić (godzina rozmów do
    innych sieci stacjonarnych w całej EU kosztuje &TP kilka PLNów)

    > Odnoszę wtedy wrażenie, że kogoś... dokarmiam.

    przenieś się do kablówki, te od dawna oferują tani Internet dla tych, co
    kupują u nich pakiet TV, a w miejscach gdzie jest agresywna konkurencja
    nawet sam Internet w cenie niższej jak w &TP

  • 16. Data: 2009-01-03 12:23:31
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

> [...]

    futszak:
    przenieś się do kablówki, te od dawna oferują tani Internet dla tych, co
    > kupują u nich pakiet TV, a w miejscach gdzie jest agresywna konkurencja
    > nawet sam Internet w cenie niższej jak w &TP

    Stephanos:
    Sam piszesz: "dla tych, co kupują u nich pakiet TV".
    Znowu jakieś 'sąsiedztwo'.
    A tak by się marzył sam tylko kablowy internet bez jakichkolwiek
    'dokładek'...

    Może jestem naiwny; nie wiem.

    Dzięki za inne wyjaśnienia.

    Pozdrawaim -- Stephanos

  • 17. Data: 2009-01-03 12:30:49
    Od: futszaK <f...@g...com>

    SDD wrote:

    > Jak jest HSDPA - a jest na coraz wiekszym obszarze - to jest to bardzo dobra
    > alternatywa. Oczywiscie jesli ktos sciaga duze ilosci danych (filmy) to
    > faktycznie - limity transferu dyskwalifikuja tak aoferte.

    niestety mają wade, te duże szybkości to:

    -tylko w dół (czyli do abonenta)
    -z powodu ograniczonej pojemności sieci występują dodatkowe,czasem
    dziwne restrykcje
    -dziala dobrze jak jest sygnał dobry, a z tym CZĘSTO jest nieciekawie,
    zwłaszcza w budynkach...

    ..więc historie o wetkniętym pierdzielniku do USB laptopa, który będzie
    miał wszędzie zajefajnie szybki Internet można sobie między bajki włożyć

  • 18. Data: 2009-01-03 13:57:28
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 03 Jan 2009 09:00:08 +0100, futszaK napisał(a):

    > lepiej nie mieć klienta, do którego muszę dopłacać, niż go mieć
    > klient, do którego jest doprowadzony kabel, musi zostawić PRZYNAJMIEJ
    > 40zł (netto) miesięcznie, niezależnie co on tam ma podłaczone

    Czy jezeli klient zrezygnuje z uslug tpsa, to oni zabieraja ten kabel idacy
    do niego aby nie ponosic kosztow jego utrzymania?
    --
    marcin

  • 19. Data: 2009-01-03 16:50:28
    Od: futszaK <f...@g...com>

    zly wrote:

    > Czy jezeli klient zrezygnuje z uslug tpsa, to oni zabieraja ten kabel idacy
    > do niego aby nie ponosic kosztow jego utrzymania?

    zostanie wykorzystany dla innego klienta albo trafi do rezerw

  • 20. Data: 2009-01-03 17:07:50
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "EMET" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sam piszesz: "dla tych, co kupują u nich pakiet TV".
    > Znowu jakieś 'sąsiedztwo'.
    > A tak by się marzył sam tylko kablowy internet bez jakichkolwiek
    > 'dokładek'...

    Nie tylko pakiet. Mam sam internet z UPC, bez TV i bez telefonu, bez żadnych
    cyrografów, umowa na czas nieokreślony. Mam na tym postawioną bramkę voip i
    komputer. Działa bardzo dobrze. Płacę za internet solo 2Mb/384 - 69 złotych.
    Dają też opcję 512/128 za 39 złotych. Oczywiście trzeba być w zasięgu UPC.

    wiatrak