  • Data: 2019-08-06 23:04:29
    Temat: Re: Domowy "patent" na odizolowanie ścieżek na płytce
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis wrote:

    > Wykonuję właśnie domową metodą płytkę do pewnego projektu. Płytka dość
    > spora, a urządzenie będzie wykonane w jednym-dwóch egzemplarzach, więc w
    > tym konkretnym przypadku niezbyt opłaca mi się zamawianie tego w
    > chińskiej fabryce.

    Że co? Zrobią Ci profesjonalnie 5 sztuk w takiej cenie, że się nie
    opłaca schodzić do piwnicy po chlorek.

    > Ktoś ma jakiś sprawdzony "patent" na izolowanie ścieżek w takiej
    > sytuacji?

    Kawałek folii kaptonowej albo taśmy poliestrowej do cewek skutecznie
    załatwi sprawę.

    > Najprościej można by je "zapaćkać" jakimś lakierem, ale nie
    > wiadomo jak będzie wyglądała kwestia jego trwałości po latach.

    Naklejenie folii zajmuje minutę (z docięciem) i masz gwarancję sukcesu.
    Nie kombinuj z własnymi powłokami.

    Pozdrawiam, Piotr