  • Data: 2019-06-06 21:21:49
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Xioami m365. 1750 zyli. Ze mna (96 kilo) ~ 20 kilometrow na ladowaniu w trybie PP.
    Rzeczywista predkosc maksymalna 24km/h. Pompowane kola. Powazna wada ze nie da sie
    kierowac jedna reka i np. palic papierosa. Moze z czasem uda mi sie to opanowac. Bez
    problemu potrafie zejsc z predkoscia zeby dopasowac sie do szybkosci pieszych. Ma
    tempomat i odzyskiwanie pradu przy hamowaniu silnikiem. Uwazam ze jako osobisty
    srodek transportu u mnie sie sprawdzi. Niska waga, 12,5 kilo, pozwala mi ja wniesc na
    drugie pietro. Pracuje intelektualnie zeby ja trzymac i ladowac w masterze. W
    sklepach sie nie burzyli jak z nia wchodzilem. W instrukcji napisali ze sie laduje
    4,5 godziny od zera do pelna. Nie wiem ile sie ladowala bo wlaczylem jak wrocilem po
    wycieczce i odczepilem od ladowarki rano. Inna sprawa ze nie warto ladowac do pelna i
    rozladowywac na maksa. Akumulatory Panasonic ale mogli sie pomylic i moga byc
    Fajansonic. Co jeszcze zauwazylem. Trzeba na nia wsiasc i jechac tak zeby nie
    kombinowac jak utrzymac rownowage. Wtedy sie jedzie bez gibania na boki. Kolega tez
    ma taka i jest rok starszy. Zalozylismy hulajnogowy gang staruszkow. Chcemy jezdzic
    po parkach i krasc kobietom torebki.