  • Data: 2016-10-14 13:23:56
    Temat: Re: Doraźne zabezpieczenie przeciwprzepięciowe
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14-10-2016 13:03, J.F. wrote:
    > Użytkownik "John Smith" napisał w wiadomości grup
    >
    > Tylko wiesz - program mogl byc rezyserowany, a "fachowcy" to aktorzy,
    > albo i bezdomni - im nie zalezy na opinii ...

    No właśnie zależy im na opinii, kasę muszą wyrwać przed odejściem.
    Gdyby frajer (klient) zorientował się, że ma do czynienia z oszustem
    to by zapłacił? Ja w podobnych sytuacjach nie płacę.
    Przyjdzie z miernikiem za 20zł, pomierzy napięcie w kontakcie,
    większość ludzi się nie zna. Dobra gra aktorska, łapie kasę
    i wychodzi. Kto go zapyta o uprawnienia SEP? Nawet jeśli, to
    odpowiedź też ma.
    K.