  • 1. Data: 2013-07-03 15:53:40
    Temat: Re: Dostępność sieci PTK CENTERTEL
    Od: Andrzej Dopierała <u...@p...org>

    W dniu 03.07.2013 14:39, neterr pisze:
    > Hi!
    >
    > Czy to normalne, że jeden z największych polskich dostawców internetu
    bezprzewodowego - PTK CENTERTEL (AS43447, 91.94.128.0/18) nie jest dostępny lokalnie
    z Polsce z sieci Netii, GTS, Atman?

    dlaczego uważasz że nie jest, skoro z wspomnianych traceroutów wynika że
    jest?

  • 2. Data: 2013-07-03 17:26:47
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Andrzej Dopierała" <u...@p...org> napisał w wiadomości

    > dlaczego uważasz że nie jest, skoro z wspomnianych traceroutów wynika że
    > jest?

    _lokalnie_

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2013-07-07 13:13:31
    Od: Andrzej Dopierała <u...@p...org>

    W dniu 03.07.2013 17:26, tck pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Dopierała" <u...@p...org> napisał w
    > wiadomości news:kr1ad5$vfd$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > _lokalnie_
    aa.. dopiero teraz załapałem. lokalnie - czyli z pominięciem łącz
    zagranicznych?
    pewnie nie chcą płacić tepsie haraczu ;)