  • 1. Data: 2013-05-30 22:01:45
    Temat: Z laptopem do Polski
    Od: p...@g...com

    Witam

    Wyjezdzam na kilka dni do Polski. Chcialbym wziac ze soba laptop, aby na miejscu moc
    korzystac z internetu. Czy ktos orientuje sie czy jest to mozliwe i w jaki sposob,
    zakladajac, ze nie mam gniazdka internetowego na miejscu a jedynie modem wbudowany w
    laptopie. Czy wystarczy kupic starter na mobilny internet na karte np. z orange czy
    play i bede mial mobilne polaczenie z internetem w PL? W jaki sposob to dziala, czy
    trzeba cos przekonfigurowywac? Nie chce sie wiazac umowa czy abonamentem, gdyz jak
    podkreslam to wyjazd krotkotrwaly.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2013-05-31 00:54:11
    Temat: Re: Z laptopem do Polski
    Od: Krzysztof Staniorowski <h...@k...net>

    Cześć,

    jeśli Twój modem wspiera 3G (UMTS, HSPA) na częstotliwościach 2100MHz i
    opcjonalnie 900MHz, a także EDGE na 900 i 1800MHz to nie powinno być
    żadnych problemów ze "złapaniem" Internetu w dowolnym miejscu Polski. Od
    siebie polecam różowego operatora i z całej siły odradzam fioletowego i
    pomarańczowego.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Staniorowski

    Krzysztof Staniorowski
    WWW: ksx4system.net
    GSM: +48 785 793 053

  • 3. Data: 2013-05-31 07:37:41
    Od: ein <e...@n...spam>

  • 4. Data: 2013-05-31 10:02:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 31 May 2013 07:37:41 +0200, ein napisał(a):

    > Oj. p. Krzysztofie, cytuje się na dole.
    > Wracając do tematu ja również w Polsce NW polecam różowego, ew.
    > zielony też się dobrze sprawuje.

    To bardzo silnie zależy od rejonu, zresztą jest sporo miejsc, gdzie wybór
    jest sporo mniejszy.
    A na dwa-trzy dni warto kupić najtańszego

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2013-05-31 18:47:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p...@g...com wrote:
> [...]
    dziala, czy trzeba cos przekonfigurowywac? Nie chce sie wiazac umowa czy abonamentem,
    gdyz jak podkreslam to wyjazd krotkotrwaly.

    mozesz jechac.

    albo kupisz sama karte prepaid, albo w ostatecznosci jak nie zadziala
    kupisz caly zestaw karta plus modem usb.
    testowane dziala bez pudla.
    ja korzystalem z orange i plus i do obu nie mialem zastrzezen

  • 6. Data: 2013-06-02 13:03:08
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    On 30/05/2013 21:01, p...@g...com wrote:
> [...]
    dziala, czy trzeba cos przekonfigurowywac? Nie chce sie wiazac umowa czy abonamentem,
    gdyz jak podkreslam to wyjazd krotkotrwaly.

    Już trochę za późno, na przyszłość zaopatrz się w kartę Aero2
    i odpowiedni modem USB (nie jest powiedziane, że Twój laptop
    wspiera karty od Aero).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2013-06-05 17:07:35
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > To bardzo silnie zależy od rejonu, zresztą jest sporo miejsc, gdzie wybór
    > jest sporo mniejszy.
    > A na dwa-trzy dni warto kupić najtańszego

    Zalezy, czy najtanszy (fioletowy?) w danym miejscu dostepny. Jakis czas
    temu bylem w Gorach Opawskich, gdzie tylko rozowy operator mogl
    pochwalic sie pokryciem.

    --
    Pozdr

  • 8. Data: 2013-07-04 16:08:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 02 Jun 2013 12:03:08 +0100, DooMiniK napisał(a):
> [...]
    > Już trochę za późno, na przyszłość zaopatrz się w kartę Aero2
    > i odpowiedni modem USB (nie jest powiedziane, że Twój laptop

    Gość przyjeżdża do Polski na parę dni a Ty sugerujesz Aero2?
    Chrzanienie się z pomysłami Aero2 na utrudnianie dostępu na wszelkie możliwe
    sposoby, nietypowe modemy - i wszystko po to by zaoszczędzić kilkadziesiąt
    złotych? :) Ja u siebie olałem już aero2 i wsadziłem do routera z powrotem
    pomarańczkę - przynajmniej w miarę normalnie działa. Orange ma całkiem
    znośny zasięg, play zdecydowanie lepszy. A z Aero2 jest jedna wielka
    niewiadoma :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2013-07-08 04:03:50
    Od: Krzysztof Staniorowski <h...@k...net>

    w te kilka dni to się może nie udać samo uzyskanie karty, a co dopiero próba
    skorzystania przy ich "cudownym" zasięgu...

    --
    Sent from Kaiten Mail. Please excuse my brevity.