  • Data: 2016-10-30 08:43:20
    Temat: Re: Doświadczony policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Policja w przeciwienstwie do uciekajacego ma mnostwo czasu. Nie zlapia za 5 minut
    to za trzy dni wpadna z rana i zdrutuja.

    I myślisz, że powód dla którego spierdalał dalej tam po trzech dniach
    będzie, i to akurat on kierował? Może zamiast zatrzymywać gangsterów i
    dezorganizować im życie niech piszą do nich polecone z prośba o
    stawienie się na komisariacie wraz z obciązającymi ich dowodami, o ile
    oczywiście nie koliduje to z ich planami urlopowymi?

    Jak się boisz, że będą do ciebie "sczelać" jak do stokrotki, to się do
    kontroli zatrzymuj. Ja się parę razy zatrzymałem i do mnie nie strzelali.

    Ja rozumiem, że wymagany jest jakiś kompromis między uprawnieniami
    policji a wolnością obywateli i zawsze znajdzie się jednen, co nazwie to
    anarchią a inny państwem policyjnym, ale jak dla mnie sytuacja gdzie
    kolo nie zatrzymuje się do kontroli, potrąca funkcjonariusza i spierdala
    jak najbardziej wyczerpuje wskazania do użycia broni (o ile nie jest to
    powiedzmy centrum miasta).

    Shrek