  • 41. Data: 2020-10-13 13:03:45
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Tak, z UPC, ale czy on ekranowany to nie wiem, nie znam się.

    Jak wtyczka RJ45 ma blaszany ekran, to kabel prawdopodobnie jest
    ekranowany. Jak jest cała plastikowa, to nie.

    --
    - Co jest czarne, podskakuje i strzela iskrami?
    - Trzymiesięczne dziecko, które przegryzło kabel od telewizora

  • 42. Data: 2020-10-13 13:11:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-13 o 12:59, Arnold Ziffel pisze:

    > No i to dlatego. Elektrony szybko lecą, to wylatują na zakrętach i prąd
    > jest gorszej jakości.

    No i jasne. Po 20 latach jakość prądu spadła.

    --
    animka

  • 43. Data: 2020-10-13 13:34:47
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 13 Oct 2020 13:11:37 +0200
    doszła do mnie wiadomość <rm421l$tl3$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    Za komuny był lepszy prąd.

  • 44. Data: 2020-10-13 13:36:09
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 13 Oct 2020 12:45:40 +0200
    doszła do mnie wiadomość <rm40i9$79f$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :
    >>> ok., ale podejrzewam, że raczej monitor mi pada, albo coś nie tak z

    >Monitor mam tylko jeden. Po co zawalać mieszkanie monitorami.

    To jeszcze podaj co to za monitor(model) co za karta(model) i jakim kablem są
    podłączone(HDMI/D-sub/DVI).

  • 45. Data: 2020-10-13 14:14:36
    Temat: Re: Drganie liter na ektanie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie, miałem podobne cyrki - i to w obie strony - gdy do monitora komputera
    podłączyłem tuner TV po HDMI.
    Akurat nie z UPC, lecz z anteny zbiorczej z multiswitchami i wzmacniaczami po drodze.
    Okazało się przypadkiem, gdy zastosowałem listwę bez uziemienia (zasilała komp i
    monitor), wtedy zakłócenia (u mnie głównie w TV)
    znikały.
    Czyli stara prawda: nie uziemiać w dwóch punktach, bo się robi pętla.

    -----

  • 46. Data: 2020-10-13 15:06:13
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > No i jasne. Po 20 latach jakość prądu spadła.

    W sumie nie dziwne. Jak elektrony tak wylatują to w końcu kabel w
    zakrętach się wyciera i prąd już nie jest taki dobry, jaki był.
    To częste zjawisko.

    To tak samo jak z wodą i ze starymi rurami.

    --
    Pewien profesor mowi do studentow:
    - Prosze zadawac pytania. Nie ma glupich pytan, sa tylko glupie

  • 47. Data: 2020-10-13 15:08:13
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 13.10.2020 o 12:45, Animka pisze:

    > Monitor mam tylko jeden. Po co zawalać mieszkanie monitorami.

    Nie musi być twój. Można na chwilę od kolegi pożyczyć. A nawet jak nie,
    to używany monitor LCD można kupić poniżej 20 zł. Nie będzie nowy ani
    nowoczesny, ale do testu się nada. Potem można ten gorszy oddać do
    recyklingu.

  • 48. Data: 2020-10-13 16:53:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-13 o 13:36, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    > To jeszcze podaj co to za monitor(model) co za karta(model) i jakim kablem są

    Monitor Philips, już nie nowy. Nie ma sensu podawać parametrów, bo chyba
    będę musiała kupić jakiś inny. Wszystko w parametrach jest w porządku.
    Być może UPC coś nabruździło w kablach w skrzynce i do mnie dochodzi
    felerny sygnał internetowy, bo dzieje się to tylko w przeglądarce
    Firefox i Hamsterze (w menu na górze okna). Komputer wychodzi ze stanu
    uśpienia i potem ta dyskoteka. O dziwo, teraz sprawdziłam uśpienie i
    dyskoteki nie było, natomiast po wyłączeniui włączeniu monitora
    przyciskiem napis Philips się zwężał i drżał jakby jakieś spięcie było,
    ale już w oknach FF i Hamstera nic nie "tańcowało". Nie wiem już co o
    tym myśleć, ale raczej myślę, że monitor pada.

    Widziałam używane monitory jakie by mnie interesowały, ale sprzedawca
    napisał, że mogą zawierać na ekranie jakieś plamki czy odbarwienia lub
    małe ryski, a ludzie kupują po kilka sztuk. Warto takie coś kupić?

    Przykładowo ten:
    https://allegro.pl/oferta/monitor-led-eizo-ev2316w-1
    920x1080-tn-bialy-9475824963

    --
    animka

  • 49. Data: 2020-10-13 16:58:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-13 o 13:34, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 13 Oct 2020 13:11:37 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <rm421l$tl3$1@gioia.aioe.org>
    > od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    > Za komuny był lepszy prąd.

    Teraz na na wszystkim okradają. Okradają gdzie się tylko da.

    --
    animka

  • 50. Data: 2020-10-13 17:03:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-13 o 15:06, Arnold Ziffel pisze:

    > W sumie nie dziwne. Jak elektrony tak wylatują to w końcu kabel w
    > zakrętach się wyciera i prąd już nie jest taki dobry, jaki był.
    > To częste zjawisko.
    >
    > To tak samo jak z wodą i ze starymi rurami.

    Kupię nowy kabel ok. 3 m. do internetu (modem-komputer).

    Do monitora już kupiłam, bo w starym wtyczka się wypaczyła i jak
    przesuwałam monitor to obraz gasł.

    --
    animka