  • Data: 2012-01-03 22:47:41
    Temat: Re: Drogi do szuflady
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-03 22:40, J.F. pisze:

    > To jest laczna ilosc wyprodukowana.

    Której pod uwagę nie wziąłeś, podobnie jak różnych innych wynalazków.

    > Taki ze chocby krajowy przemysl nie wiadomo jak sie natezal, to
    > wyprodukowalby kilka razy mniej samochodow niz dzis nam potrzebne.

    Powtórzę więc pytania/stwierdzenia:

    1. A jaki to ma związek z sytuacją sprzed 30 lat?
    2. Nie bardzo widzę jak wprost można porównywać tamte lata z obecnymi.

    > Wiec nie ma ch* - dla wszystkich nie starczy. Wrecz dla wiekszosci nie
    > starczyloby. Wiec z czystym sumieniem pisze "nie mielibysmy samochodow".

    Starczało dla wszystkich, tylko nie było ich w większości stać na
    samochód. Zupełnie inne realia.

    > A wolalbys zyc w starych czasach ?

    A skąd taki wniosek? Nigdy i niczego takiego nie napisałem. Jednak
    wolę trzymać się realiów, a nie opowiadać, że wtedy nie starczało
    produkcji samochodów dla tych co chcieli itd.

    > ty nie, ja nie, to kto z grupowiczow by
    > wolal ?

    Nie wiem, może i mamy takich. W sumie...

    > Zawsze mozna wyjechac na Kube lub do Korei :-)

    Można. Kuba to nawet ciekawy kraj. Pytanie tylko na jak długo
    i w jakiej roli.