  • Data: 2017-03-27 22:10:43
    Temat: Re: Druk dwustronny - jak? (długi wątek)
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-27 o 21:22, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Frezem tarczowym do metalu pracującym w warunkach, do których nie jest
    > przystosowany :-)
    > Frez 50x0.4 zamontowany w pile tarczowej Minicraft, jakieś 20 000
    > obrotów na minutę.

    Chodzi o coś takiego?
    https://ukmarket.pl/environment/cache/images/0_0_pro
    ductGfx_117c07b5ba0c994b72141fdb578bb864.jpg

    I nie uszkadzasz folii na płytce poprzez jej unieruchomienie do cięcia?
    Właśnie o to najbardziej się obawiam. Na frezarce też musiałbym jakoś to
    zrobić.

    Używam do cięcia takiego frezu:
    https://f.allegroimg.com/original/01da33/86f769b0442
    18be201f7d781f2ff

    (obroty 12000 - bo tyle maszyna wyciąga)

    Płytkę muszę mieć zamocowaną ok 1mm nad stołem by go nie niszczyć. Blat
    jest przykryty sklejką, gdzie ewentualnie mogę wkrętami do drewna
    operować tworząc mocowanie dla PCB skoro taśmą piankową przykleić nie
    mogę. Jakoś tak kombinuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek