    Subject: Re: Druk dwustronny - jak? (długi wątek)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Tue, 28 Mar 2017 14:13:04 +0200

    W dniu 2017-03-27 o 21:48, Marek pisze:

    > Właśnie Piotr mi podesłał linka na ten temat. Nawet nie sądziłem, że to
    > takie banalne. W dodatku dowiedziałem się, że taką matematykę

    Banalne jak banalne. Nie wpadniesz to będziesz się męczył. Przy takich
    okazjach zawsze sobie mówię: trzeba zrobić chwilę przerwy i obejrzeć
    temat szerzej, być może walczysz z wiatrakami a rozwiązanie leży
    zupełnie gdzieś indziej.

    > oprogramowanie maszyny ma już w sobie :-D Wystarczy podać jak
    > przemieściły się 3 punkty a reszta sama się dzieje. No i mój problem się
    > rozwiązał :-)

    Jak się już to wie to trudno sobie wyobrazić że oprogramowanie takiej
    możliwości nie miałoby, chociaż różne rzeczy można zrobić żeby tanio
    sprzedać. Ja założyłem że jakiś wpływ na to oprogramowanie masz
    (amatorska maszyna cnc), ale wygląda że to gotowiec?

    > Daleko mi do technika obrabiarek CNC :-D

    No, jakbyś musiał z tego żyć to byłby problem ;)
    Ale to wszytko do douczenia się jest.

    Pozdrawiam

    DD