  • Data: 2018-12-08 14:15:48
    Temat: Re: Drukarka+kopiarka+skaner: BROTHER DCP-J105
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@g...com> wrote in message
    news:78640cbb-08cc-4651-a53b-c5a6cc78e1aa@googlegrou
    ps.com...
    > Moja uwaga do tej drukarki - można się zestarzeć czekając na wydruk.

    Dzięki za tą uwagę. Porównując prędkość druku aktualnie posiadanej
    przez siostrę drukarki (HP DeskJet 2050 z zaschniętymi głowicami)

    Print speed at 4800 dpi: HP Deskjet 2050 (J510) All-in-One Printers*
    Paper type
    Fast Draft
    Black text, plain paper
    Up to 20 pages per minute (ppm) after first page
    Color
    Up to 16 ppm after first page

    Natomiast Brother dla J105 podaje prędkość:

    "Prędkość druku do 11 ipm mono / 6 ipm kolor"

    No i jak to porównać ze sobą? Ktoś potrafi to przeliczyć?

    Interesuje mnie, z oczywistych względów, aby nowa drukarka
    nie była powolniejsza od starej :-)