  • Data: 2015-09-25 22:26:55
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: PlaMa <m...@w...pel> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-25 o 10:41, Trybun pisze:

    > Nie, nie warto. Tylko do jakiegoś szczególnego zapotrzebowania taka
    > druga karta może się przydać.
    > No cóż takie promocje operatorów to świetna sprawa, tylko że
    > użytkownik zasadniczo zgłasza zapotrzebowanie na internet wtedy gdy on
    > tego potrzebuje a nie wtedy gdy operator robi promocję na miesiąc czy dwa.

    RBM ciągnie się już chyba ze 2 lata, 6za6 regularnie co rok trwa 4 mc, w
    każdej chwili możesz dokupić sobie coś innego bo... MOŻESZ! No weź nie
    wymyślaj.

    Kłamiesz bo:

    > Dużo, także sporo otrzymuję. Tak że bez żalu przeszedłem w swoim
    > aparacie na tryb jednosimowy.

    No fajnie, ale nie wiem jak DS ma ci blokować używanie mmsów.

    Swoją drogą to po kiego grzyba używać mmsów? Masz IMO jakieś bardzo
    specyficzne potrzeby (które i tak jak widać spokojnie spełnia DS :D )