  • Data: 2015-05-20 18:42:13
    Temat: Re: Dual SIM Dual Active
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Nice try... :-) Ale nie, nie jestem niezadowolony ze swojego iPhone4
    >:-)
    >Spełnia swoje zadanie wyśmienicie. Jestem z niego bardzo zadowolony.

    Jak widac nie jest on jednak na tyle lepszy od innych, zeby nie mozna
    z niego zrezygnowac na pare dni :-)

    Prawde mowiac dziwie Ci sie - tyle roznych programow skonfigurowanych
    i nagle sie przesiadac ?
    Kupilbym jakis maly telefon/router na lokalne karty i udostepnil po
    wifi.
    (P.S. Drobna wada androidow - jak sie polacza po wifi, to moga
    pomyslec ze nie ma juz potrzeby oszczedzania na transferze upgrade)

    >Nie jestem po prostu fanboyem apple, nie widzę problemu z zakupem
    >telefonu z innej stajni niż Apple. Byłem bardzo blisko niedawno
    >zakupu HTC One, bo podobały mi się głośniki z przodu, ale jakoś
    >odwlekałem zakup i za chwilę mi

    Nazwyjmy rzecz po imieniu: iphone ma g*ne glosniki :-)

    >"przeszło" i już na niego nie choruję :-) A może dlatego że kupiłem
    >sobie w między czasie 7" tableta ASUSa i jego używam do oglądania
    >filmów? Nie wiem. Ewentualny zakup 5.5" Zenfone2 sprawilby pewnie że
    >z trzech urządzeń zrobiłoby się jedno, choć ten mini-głośniczek w
    >Zenfonie z tyłu nie wróży dobrych przeżyć z oglądania filmów.

    Sa jeszcze sluchawki i glosniki przenosne.
    Filmow chyba nie ogladasz w terenie ?

    >Z drugiej strony, dual-sim ma wady jeśli chodzi o prywatność. Mając
    >jeden telefon z SIM gdzie mieszkam a drugi telefon z SIM podróżnym
    >google czy apple (o NSA już nawet nie wspomniajac) ma trudniejsze
    >zadanie ze śledzeniem każdego mojego kroku... Kupienie dual-sim
    >bardzo ułatwi im to zadanie. Sprawa Snowdena albo problemy Facebooka
    >w sądzie za software do rozpoznawania twarzy na zdjęciach otworzył
    >moje oczy szerzej na problemy prywatności w internecie i niepokoi
    >mnie ciągle narastająca ilość meta-data jakie się w postaci swojego
    >elektronicznego śladu zostawia tym firmom.

    Akurat google i innym chyba to niewiele utrudni - co najwyzej do ATT
    dojdzie, ze nie masz ochoty placic drogo za roaming ...

    J.