  • Data: 2013-03-07 20:30:17
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-07 15:03, m...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > Cenna porada ... jak mi nastepnym razem (tfu, odpukac) silnik w skdodzie jebnie to
    wymienie go pod blokiem na trawniku, linke zawiesze na trzepaklu, podepre kotem od
    sasiada a z kopa przypier.... we wrak auta po "skonczonej robocie" ...

    Z tym kotem to uważaj, jeszcze to przeczyta/zauważy ktoś z TPZ i
    dopiero będą kłopoty ;)

    > Ehhhh, lubie ludzi z pomyslami :P

    Pomysły są ok, jak ktoś takie rzeczy traktuje jako hobby, ale wtedy się
    nie pisze o oszczędnościach. Jednak inaczej sprawa wygląda z samochodem
    potrzebnym do życia codziennego. Nie wspomnę już o tym, że przytaczanie
    tutaj kosztów przerzutki w pojeździe z 1981 (w kontekście wątku) jest
    cokolwiek zabawne :)

    BTW - miałem kiedyś podobną sytuację, ale jako konsultant (osobiście
    wprost też, ale tam się zorientowałem zawczasu i nie płacząc zabrałem
    częściowo zdemontowany pojazd). Kolega zadzwonił, że chce odebrać
    swojego parcha i czy bym nie zweryfikował 'jakości' naprawy głównej.
    Cóż, zweryfikowałem - samochód po jeździe próbnej (1 - na placu) nie
    został odebrany (jak również grosza warsztat nie zobaczył). Odebrany
    został warunkowo chyba za 3 razem (szczegółów już nie pamiętam).
    Ja wiem, że to nie pomoże teraz, ale może na przyszłość - teraz to
    pozostała droga prawna (o ile się nie dogadacie). Niestety, są
    firmy nieuczciwe i bazujące na niewiedzy/strachu itd. klientów.