  • 1. Data: 2010-11-24 17:49:33
    Temat: Duże zakupy - jakieś zmiany
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Witam,
    Czy nadal najlepszym sklepem w Polsce jeśli chodzi o "ciuchy"
    motocyklowe jest Berlin? Jak z promocjami w trakcie targów moto?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-11-25 08:20:43
    Temat: Re: Duże zakupy - jakieś zmiany
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-24 18:49, Piotr Rezmer pisze:
    > Witam,
    > Czy nadal najlepszym sklepem w Polsce jeśli chodzi o "ciuchy"
    > motocyklowe jest Berlin? Jak z promocjami w trakcie targów moto?

    Może jestem staromodny, ale na zakupy chodzę do Internetu.
    Do Berlina jakby mam nie po drodze.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 3. Data: 2010-11-25 08:29:21
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    duddits pisze:

    > Może jestem staromodny, ale na zakupy chodzę do Internetu.
    > Do Berlina jakby mam nie po drodze.

    a w tym internecie to sie daje dotknąc i przymierzyc?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2010-11-25 09:49:36
    Temat: Re: Duźe zakupy - jakieű zmiany
    Od: a...@h...pl

    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> writes:

    > Witam,
    > Czy nadal najlepszym sklepem w Polsce jeśli chodzi o "ciuchy"
    > motocyklowe jest Berlin? Jak z promocjami w trakcie targĂłw moto?

    haha, przecież targi są po to, zeby jak najwięcej zgolić z napalonej
    publiki

    jak chcesz coś stargować, to na mototargu

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 5. Data: 2010-11-25 10:30:43
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-25 09:29, Arni pisze:
    > a w tym internecie to sie daje dotknąc i przymierzyc?

    Jest jak jest. Ja zwykle robię tak, że upatruję sobie coś a potem szukam
    żywego sklepu gdzie to mogę obejrzeć. Jeśli to się nie udaje to patrzę,
    który sklep może mi to ściągnąć i na kiedy.
    Jadę, oglądam - czasem jak jest dobry kontakt ze sprzedawcą i dostanę
    jakiś rabat to kupuję, jak nie - zamawiam z Internetu.

    Większość ciuchów łącznie z kaskiem i butami w ten sposób kupiłem.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 6. Data: 2010-11-25 17:34:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-25 10:49, a...@h...pl pisze:

    > haha, przecież targi są po to, zeby jak najwięcej zgolić z napalonej
    > publiki

    Sie mylisz sie. Pewnie nigdy tam nie byles.

    > jak chcesz coś stargować, to na mototargu

    ROTFL !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2010-11-26 10:05:23
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-25 11:30:43 +0100, duddits <d...@N...pl> said:

    > Jest jak jest. Ja zwykle robię tak, że upatruję sobie coś a potem
    > szukam żywego sklepu gdzie to mogę obejrzeć. Jeśli to się nie udaje to
    > patrzę, który sklep może mi to ściągnąć i na kiedy.

    A nic tak nie wkurwia sprzedawców, jak wirtualni macanci.

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-11-26 10:23:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-26, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > A nic tak nie wkurwia sprzedawców, jak wirtualni macanci.

    To niech sprzedawcy oferuja ludzkie ceny to nie bedzie wirtualnych macantow
    (zeby nie bylo - ja tak nie robie). Ale jak kazdy sprzedawca na pytanie
    o rabat reaguje para z uszu i zawsze mowi ze on to i tak prawie po kosztach
    sprzedaje... To takie sa tego efekty.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-11-26 10:47:40
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 2010-11-26, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    > A nic tak nie wkurwia sprzedawców, jak wirtualni macanci.

    Nikt nie obiecywał bułek z masłem. Ja jestem zresztą prawdziwym, a nie
    wirtualnym macantem :) Niejako na swoje usprawiedliwienie mogę dodać, że
    zwykle nie zawracam sobie głowy wycieczką do sklepu, bo szkoda mi na to
    czasu. Całość załatwiam 'wirtualnie' :)

    Nie lubię łazić po sklepach, to nudne, no ale jak trzeba to trzeba.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 10. Data: 2010-11-26 13:59:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-26 11:23:55 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > To niech sprzedawcy oferuja ludzkie ceny to nie bedzie wirtualnych macantow

    Noooo niech np. zrezygnują z lokalu przy ulicy i trzymania rozmiarówki
    na stocku, co generuje w pip kosztów, których zupełnie nie ponoszą
    sklepy netowe (najczęściej nie mające prawie nic na składzie i
    ściągające od dystrybutora dopiero jak ktoś zamówi). I niech nie
    marnują czasu na obsługę klientów, którzy nic nie kupują.
    Ja wiem że rynek jest brutalny i klient chce tanio, wiem też, że marże
    w niektórych sklepach są bandyckie, ale i rozumiem rozrzut kosztów,
    jakie ponosi sklep stacjonarny w stosunku do internetowego i irytację
    sprzedawców średnio uczciwą konkurencją.

    > Ale jak kazdy sprzedawca na pytanie
    > o rabat reaguje para z uszu i zawsze mowi ze on to i tak prawie po kosztach
    > sprzedaje... To takie sa tego efekty.

    Sklep z akcesoriami moto na naszym rynku to nie są kokosy, jeśli
    sądzisz inaczej - załóż i sam się przekonaj.

    de Fresz