  • 11. Data: 2010-01-15 12:07:36
    Temat: Re: Duży w małym
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 11:27:58 +0100, mz napisał(a):

    > Picasso odpada nie mieszcze się - już próbowałem

    Nie ma takiej możliwości - bo ja siedziałem w Astrze I która jest SPORO
    ciaśniejsza. Zapewne nie pofatygowałeś się, żeby obniżyć sobie fotel.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-01-15 12:08:34
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zafira I napewno się zmieścisz - mam kolegę który oprócz dużej nawagi jest
    > wysoki jak dąb klika razy go wiozłem i sobie chwalił :)

    wiem bo jeżdze taką, ale szukam drugiego samochodu dla rodziny w miejsce
    Astry I.

  • 13. Data: 2010-01-15 12:09:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Możesz wiedzieć lub nie ale naprawde mierzyłem sie do Astry II i
    > nie dało sie tym jechać. Może gościu miał coś nie tak z
    > siedzeniem ale tamten samochód był dla mnie za mały.

    2 metry to nie jest jakis niespotykany wzrost, i mysle ze
    producenci to zrobili tak ze sie miesci.

    No chyba ze chodzi o to "ponad", albo jestes jakos
    nieproporcjonalnie zbudowany.
    Mysle ze jednak o ustawienie fotela chodzilo.

    J.

  • 14. Data: 2010-01-15 12:18:51
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "C.K." <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Nigdy tego nie mierzyłem ale mam podobne odczucia, Astra G jest jakby
    > mniejsza od F. Może sam fotel jest jakiś krótszy, nie wiem, w F siedziało
    > mi się wygodniej (może ważyłem parę kilo mniej ;) Z przestronniejszych
    > kompaktów przymierz się do Focusa I, IMO dużo większy niż Astra G.

    Z Focusem pierwszej generacji jest problem z ta skosna konsola srodkowa. Mam
    podobne gabaryty do kolegi i szczerze odradzam - nie wepchnie nogi miedzy
    kierownice a konsole a fotel bardzie do tylu nie pojdzie.
    Z wlasnych doswiadczen moge polecic Mondeo mk III, Xsare, C5, Xantie,
    Octavie (obie generacje przy czym w pierwszej z tylu juz nikt nie siadzie -
    ale pozycja za kierownica jest idealna), ewentualnie ze starszych aut ZX
    (wersja 3d, 5d nie jezdzilem). Nie polecam Focusa mk I, poprzedniej Toyoty
    Corolli, Fabii, Felicji, Ceed'a - do tych sie przymierzalem badz chwile
    jezdzilem i niestety dla wysokich osob sie nie nadaja.

    --
    ml

  • 15. Data: 2010-01-15 12:39:36
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > Nie ma takiej możliwości - bo ja siedziałem w Astrze I która jest SPORO
    > ciaśniejsza. Zapewne nie pofatygowałeś się, żeby obniżyć sobie fotel.

    Zapewne sie pofatygowałem ale coś czuje, że ty wiesz lepiej co zrobiłem a
    czego nie.

  • 16. Data: 2010-01-15 13:05:08
    Od: "szwagier" <k...@p...fm>

    > Picasso odpada nie mieszcze się - już próbowałem
    Do Astry I sie zmiesciles a do Xsary Picasso nie??
    IMHO - nieprawdopdoobne.

    szwagier

  • 17. Data: 2010-01-15 13:48:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 12:39:36 +0100, mz napisał(a):

    > Zapewne sie pofatygowałem ale coś czuje, że ty wiesz lepiej co zrobiłem a
    > czego nie.

    Nie wiem co zrobiłeś, ale znam rozmiary obydwu aut, a wiedza ta dobitnie
    pokazuje że rozmijasz się z prawdą. Przez kulturę i wiarę w bliźniego
    zakładam, że nie użyłeś któregoś z wielu elementów regulacji wnętrza.
    Jeżeli Ci się ta opcja nie podoba, proszę bardzo, są jeszcze dwie możliwe:
    a. kłamiesz
    b. trollujesz
    Niemniej ja wciąż wierzę, że po prostu nie obniżyłeś fotela w Picasso.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2010-01-15 14:09:59
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    W dniu 2010-01-15 13:48, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > a. kłamiesz
    > b. trollujesz
    > Niemniej ja wciąż wierzę, że po prostu nie obniżyłeś fotela w Picasso.

    jeszcze jest kwestia długości nóg i ich niemożności upchnięcia między
    kierownice a konsolę koło zmiany biegów
    Autko może być obszerne, ale jak tam ciasno to nie poradzisz

    Pozdrawiam
    203cm

  • 19. Data: 2010-01-15 14:11:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 14:09:59 +0100, ..::Adam::.. napisał(a):

    > jeszcze jest kwestia długości nóg i ich niemożności upchnięcia między
    > kierownice a konsolę koło zmiany biegów
    > Autko może być obszerne, ale jak tam ciasno to nie poradzisz

    Owszem, ale to akurat nie dotyczy Picasso. Jedyny możliwy problem może
    dotyczyć osoby o długich nogach i krótkich rękach, bo Pikuś ma regulację
    kierownicy tylko w pionie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2010-01-15 14:32:14
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Witam
    > Mam ponad 2 metry wzrostu a i w pasie tez sporo. Mieszcze się do Astry z
    > 1994 r. jest to Astra I niestety do kolejnych Astr już nie wchodze tzn do
    > II, III itd (za małe).
    > Jakie znacie inne małe autko (do jazdy w mieście), w które duży człowiek
    > sie wciśnie. Nie chodzi mi o wygodę ale o to by kierownica zmieściła sie
    > między kolanami i dało sie prowadzić a głowa pod sufitem.
    > Pozdrawiam

    Ja mam 192cm wzrostu. Średnio wygodne dla mnie były: Peugeot 106, 206; w
    miarę wygodne: Toyota Corolla, Polonez Caro :]; bardzo wygodne: Peugeot
    Partner, Ford Ka.
    Niewygodne: Seicento, Tico, Peugeot 307 (tak...).
    (we wszystkich powyższych manewrowałem fotelami w możliwych płaszczyznach).

    Wszystko jeszcze zależy od ogólnych proporcji ciała, ja np. nogi mam dłuższe
    niż statystyczna 192-centymetrowa osoba.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży