  • 21. Data: 2010-01-15 15:12:39
    Temat: Re: Duży w małym
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 12:18:51 +0100, Marcin Luty napisał(a):

    > Z Focusem pierwszej generacji jest problem z ta skosna konsola srodkowa. Mam
    > podobne gabaryty do kolegi i szczerze odradzam - nie wepchnie nogi miedzy
    > kierownice a konsole a fotel bardzie do tylu nie pojdzie.
    > Z wlasnych doswiadczen moge polecic Mondeo mk III, Xsare, C5, Xantie,

    Xsara? Żartujesz sobie? Ledwo się tam wepchnąłem za kierownicę odsunąwszy
    wszystko na ile się dało. Długie nogi to problem w wielu autach. W zwykłym
    Golfie za to da się tak odsunąć fotel kierowcy, że nawet do pedałów nie
    sięgniesz. Trzeba testować do skutku :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2010-01-15 15:15:38
    Od: szymo <s...@w...pl>

    mz pisze:
    > Możesz wiedzieć lub nie ale naprawde mierzyłem sie do Astry II i nie dało
    > sie tym jechać. Może gościu miał coś nie tak z siedzeniem ale tamten
    > samochód był dla mnie za mały.

    Pamiętaj sprawdź jeszcze długość pasów bezpieczeństwa (co zapewne wiesz)
    bo np. koreańce mają któtsze i się coponiektórzy dopiąć nie mogą

  • 23. Data: 2010-01-15 15:59:52
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości grup
    e.net...

    > Xsara? Żartujesz sobie?

    Nie, nie zartuje. Mam 200 cm i bez problemu sie mieszcze i moge wylozyc
    wygodnie nogi. Nie musze nawet fotela na max do tylu odsuwac. Akurat Xsare
    mam w garazu i przynajmniej raz na miesiac biore od ojca jak mi sie nie chce
    do swojego isc.

    --
    ml

  • 24. Data: 2010-01-15 16:02:04
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Luty" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hipvt1$dk4$...@n...onet.pl...

> [...]
    > mam w garazu i przynajmniej raz na miesiac biore od ojca jak mi sie nie

    A jeszcze jedno - ta xsara jest w wersji exclusive wiec ma calkiem inne
    fotele niz sx czy x. Byc moze dlatego mamy rozne odczucia - w tej wersji
    siada sie dosc gleboko i dosyc twardo.

    --
    ml

  • 25. Data: 2010-01-15 16:12:08
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam ponad 2 metry wzrostu a i w pasie tez sporo. Mieszcze się do Astry z
    > 1994 r. jest to Astra I niestety do kolejnych Astr już nie wchodze tzn do
    > II, III itd (za małe).
    > Jakie znacie inne małe autko (do jazdy w mieście), w które duży człowiek
    > sie wciśnie. Nie chodzi mi o wygodę ale o to by kierownica zmieściła sie
    > między kolanami i dało sie prowadzić a głowa pod sufitem.

    hm ... suzuki wagon ?

    @

  • 26. Data: 2010-01-15 16:59:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 16:02:04 +0100, Marcin Luty napisał(a):

    > A jeszcze jedno - ta xsara jest w wersji exclusive wiec ma calkiem inne
    > fotele niz sx czy x. Byc moze dlatego mamy rozne odczucia - w tej wersji
    > siada sie dosc gleboko i dosyc twardo.

    Ta którą miałem okazję przetestować na pewno "exclusive" nie była :)
    Kombinowałem z fotelem i kierownicą, ale i tak ledwo mogłem się ruszać po
    maksymalnym odchyleniu wszystkiego. Może fotel zepsuty?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2010-01-15 17:23:23
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 15 Sty, 13:05, "szwagier" <k...@p...fm> wrote:

    > Do Astry I sie zmiesciles a do Xsary Picasso nie??
    > IMHO - nieprawdopdoobne.
    >
    > szwagier

    no tez tak mysle, bo sie przymierzałem do obu i w Picasso jest
    naprawdę sporo miejsca...

    pozdr
    Przemek

  • 28. Data: 2010-01-15 17:52:26
    Od: marjan <k...@g...com>

    mz pisze:
    > Możesz wiedzieć lub nie ale naprawde mierzyłem sie do Astry II i nie dało
    > sie tym jechać. Może gościu miał coś nie tak z siedzeniem ale tamten
    > samochód był dla mnie za mały.

    IMO problem może być też gdzie indziej - przyzwyczajenie. Astrę masz,
    jeździłeś dużo, cała reszta to coś "nowego". W Astrze dobrze wiesz jak
    ustawić sobie fotel żeby Ci było dobrze, w innych nie.
    Podobnie mam, gdy jeżdżę rodziców Grande Puntem. Nie sądzę, żeby 10 lat
    młodsze auto z regulacją wysokości i głębokości wsunięcia kierownicy,
    oraz z regulacją fotela także na wysokość i przy odcinku lędźwiowym nie
    dało się ustawić tak, żeby było wygodniej niż w moim Punto I bez
    regulacji kierownicy, i bez regulacji wysokości fotela, ani oparcia przy
    odcinku lędźwiowym. Po prostu do mojego się przyzwyczaiłem, a tam nie
    wiem jak sobie ustawić, żeby było dobrze.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 29. Data: 2010-01-15 19:16:12
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    mz wrote:
> [...]
    > człowiek sie wciśnie. Nie chodzi mi o wygodę ale o to by kierownica
    > zmieściła sie między kolanami i dało sie prowadzić a głowa pod

    SUZUKI JIMNY. Bardzo mały a jednak mocno wysoki.
    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 30. Data: 2010-01-16 11:27:13
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Cześć, znam problem, mam podobnie (198).

    Dobrze wspominam Ibizę, ale model przejściowy z 92 roku... był malutki,
    ale jakoś tak zbudowany że spokojnie się mieściłem i nawet wygodnie
    było. Dobrze wspominam Mondeo MKI i MKII, jak się w kombi fotele
    położyło, to nawet na prosto można było w bagażniku się wyciągnąć. Za
    kierownicą nie rewelacyjnie - ale spokojnie do przeżycia i to nawet przy
    pokonywaniu 1200km (wakacje przykładowo). Jak jest w nowszych mondkach
    nie wiem, ale pewnie podobnie. Większość _dostawczaków_ też się nadaje
    (ale nie wszystkie, takie Berlingo przykładowo... porażka), choć ciężko
    to nazwać rodzinnym samochodem.
    Na pewno będzie Ci wygodnie w nowym Volvo (XC70/XC60, jeszcze lepiej
    XC90 gdyż przy naszym wzroście wygodnie się wsiada i wysiada, a nie jak
    zazwyczaj - prawie na asfalcie tyłek bo inaczej fotel za blisko
    kierownicy ;) ). Niestety są drogie. Nie wysiadują się też fotele - jak
    to zazwyczaj jest przy dużej masie ciała i budżetowych samochodach.
    Są też wynalazki w stylu przedłużanej Audicy (A8) gdzie nawet z tyłu
    nogi można wyciągnąć... ale koszty... jeszcze większe.
    No i bez szyberdachu... inaczej głowa czasami o tapicerkę ociera ;)

    __
    Pzd.
    Irek.N