  • Data: 2015-07-19 10:07:49
    Temat: Re: Dwa bezpieczniki i przyczepa kempingowa
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Same przyczepy są raczej budowane z możliwie minimalnym udziałem metali
    > - stąd wydaje mi się, że możliwość porażenia jest znikoma. Nawet, po
    > wystawieniu napięcia na obudowę mikrofali czy lodówki - gdyż człowiek
    > chyba nie bardzo ma do czego zamknąć obwód.
    Jak to czytam to ciarki po plecach przechodzą :-)

    > Jak sobie wreszcie kupię przyczepę, to sam "w terenie" zobaczę, na ile
    > rzeczywistość pokrywa się z anegdotami i opisami.
    No to Ci powiem, że na kempingu może być dość wilgotno, do tego często
    chodzi się boso po trawie, więc zapewniam Cię, że istnieje poważne ryzyko
    porażenia.
    Ponadto przyczepa ma nóżki (podpóki), które są metalowe i często połączone z
    innymi elementami metalowej konstrukcji; kiedyś w starej przyczepie miałem
    potencjał na metalowych listwach(narożnikach, nie wiem skąd się brał ale
    czuło się delikatne 'kopanie'.

    jp