    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dwa bezpieczniki i przyczepa kempingowa
    Date: Sun, 19 Jul 2015 21:39:23 +0200

    > Zaufałbyś takiemu PE? To ja już wolałbym mieć różnicówkę i zasilanie
    > dwoma przewodami.

    Jeśli nie może ufać takiemu PE to znaczy, że nie może używać żadnego
    urządzenia, które ma klasę I ochronności. Czyli lodówki, mikrofalówki
    czy tostera. Jeśli jednak używa takie urządzenia, to tak czy inaczej
    można zasilić trzema przewodami (z PE), a przez różnicówkę przeprowadzić
    tylko L i N. No i oczywiście nie łączyć w przyczepie PE z N bo nie wiemy
    gdzie jest N. Konieczne byłoby też częste testowanie różnicówki.

    --
    pozdrawiam
    MD