  • Data: 2017-11-10 20:57:07
    Temat: Re: Dwa sygnały satelitarne w jednym kablu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/9/2017 9:46 AM, yabba wrote:
    > Są dwa rozwiązania: konwerter SAT Unicable i konwerter (przystawka)
    > Multiband.

    Zerknąłem na Multiband i muszę przyznać że to rozwiązanie dobre ale nie
    tanie.

    > Tak, można tak zrobić. Są konwertery SAT z gotowym wejściem do anteny
    > naziemnej, albo dodatkowe sumatory sygnału. I zwrotnice częstotliwości
    > przy odbiorniku.

    Wychodzi na to że ponieważ kosztują grosze to w pierwszej kolejności
    spróbuje na tym.

    Mam dekoder nc+ i telewizor z dvb-t. I *tylko* dwa kable. Albo wsadzę
    dwa kable w jeden, albo przykleje sygnał naziemniej do jednego z nich.
    Do drugie wychodzi chyba taniej.

    Dzięki.

    PS. Nie wiem kiedy ktoś wreszcie wpadnie aby rozdzielić dekoder na część
    analogowa i cyfrową a całość spiąc ethernetem czy innym wifi. Czekam już
    10 rok i nie widzę śladu postępu w tej kwestii.