  • Data: 2019-07-07 14:59:49
    Temat: Re: Dwadzieścia lat.
    Od: Jacot <jacot@bez_junakriders.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gr4N4c1K <g...@g...com> wrote:

    >Tylko oryginalną wpinkę preclowską gdzieś zgubiłem :(

    Moja oryginalna lezy na dnie stawu, gdzieś tam, gdzie narodzil sie
    Wodnik Szuwarek...

    >Taka refleksja po kilku latach jazdy po lewej stronie. Polska to nie kraj dla
    motocyklistów. Niewiele lepiej się zrobiło w przeciągu ostatnich 10 lat. Wciąż na
    drodze to walka o przetrwanie. Mało w tym przyjemności.

    Niekiedy odnosze wrazenie, ze jest gorzej. Nawet nie tylko
    motocyklistom, ogolem ludzie maja jakby coraz mniej wyobrazni,
    przepisow to juz chyba wcale nie ucza i te komorki... co z tego ze
    komorke ma taki jeden z drugim w uchu, jak tym bardziej traci kontakt
    z rzeczywistoscia - patrzy na mnie i mnie nie widzi...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10