  • Data: 2019-07-08 05:34:07
    Temat: Re: Dwadzieścia lat.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-07-07, Jacot <jacot@bez_junakriders.pl> wrote:
    > Niekiedy odnosze wrazenie, ze jest gorzej. Nawet nie tylko
    > motocyklistom, ogolem ludzie maja jakby coraz mniej wyobrazni,
    > przepisow to juz chyba wcale nie ucza i te komorki... co z tego ze
    > komorke ma taki jeden z drugim w uchu, jak tym bardziej traci kontakt
    > z rzeczywistoscia - patrzy na mnie i mnie nie widzi...

    Jest gorzej. Piszę to z perspektywy osoby, która odwiedza Polskę raz na
    1-3 lata przez ostatnie 20 lat. Co było jeszcze trudne do pomyślenia
    10-15 lat temu, w tej chwili wydaje się prawie, że normą (np. jazdy po
    martwych polach, zawracanie/jazda pod prąd, chamskie wpychania, o
    komórkach nie wspomnę). To chyba efekt większej dostępności pojazdów.

    --
    Marcin