  • Data: 2019-09-13 21:39:59
    Temat: Re: Dwadzieścia lat.
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:52:13 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
    > Bążur,
    >
    > i tak nikt tego już nie przeczyta..
    > Dwadzieścia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
    > ależ ten czas zapierdala..
    > Poczatki byly niezle, od razu ze Zbigim i MichalS'em pojechalismy na
    > zacmienie slonca na Wegry - to tez bylo kurwa dwadziescia lat temu!
    > Pozniej pierwsze Zbigowisko - nikt nikogo nie zna ale wódeczka
    > rozwiazuje i nawiazuje przyjaznie.
    > Az tak, ze na naszym (Gohy i moim) slubie swiadkami są Vicio i Zbigi.
    > Yoyo robi Nordkapp na szybko,
    > PawelACE strzela z Yoyomą Mongolie,
> [...]

    Fakt, że trochę późno się odzywam, ale jak i u Ciebie życie ma swe prawa i obowiązki.
    Zwłaszcza z przewagą tych drugich. Niemniej przyznaję uczciwie, że "zadając się" z
    Preclami poznałem wiele ciekawych osób, których nie będę wymieniał z uwagi na ich
    mnogość, ale tych wszystkich ludzi zachowuję w mej życzliwej pamięci.

    Szczególne pozdrowienia dla Gochy Rogalowej, ale też dla wszystkich, których
    poznałem, dzięki preclowej grupie.

    Marek D. vel grejfit