  • Data: 2010-06-17 20:25:48
    Temat: Re: Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-17 20:08, Lewis pisze:

    > W porze letniej na suchym asfalcie beż żadnych zanieczyszczeń na nim
    > zgodzę się, ABS nie przeszkadza,

    Ehem? Nie przeszkadza? Dzięki niemu zatrzymasz się szybciej, pomimo
    'dzidowania', ponieważ ciepło i warunki dobre.

    > ale w Polsce są różne drogi i inne pory
    > roku niż gorące suche lato.

    Taaa - zasadniczo mowa o wypadku z dziś/wczoraj rana (DC, centrum
    miasta itd.), niemniej nadal prawdziwym będzie, że te Twoje kolizje
    <cite>
    To nie była wina ABS, tylko Twoja.
    </cite>

    Wiesz, ja z tym znienawidzonym ABS jeżdżę ze 20 lat (pierwszy raz
    jechałem z ABS jakimś MB chyba w 1984) i jakoś w życiu bym nie wpadł
    na pomysł, by ABS obarczyć winą za własną głupotę. Tak, czasem
    zachowuje się dziwnie (te dzisiejsze ABS-y to bajka), ale nadal
    winny jest kierowca...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.