  • Data: 2010-06-17 22:00:15
    Temat: Re: Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-17 21:41, Lewis pisze:

    > Może mamy różne pojęcie sytuacji awaryjnej? Dla mnie mocniejsze
    > wcisięnie hamulca to żadna sytuacja awaryjna...

    Mocniejsze wciśnięcie hamulca występuje dość regularnie. Wciśnięcie do
    oporu również. Ludzie wyczyniają różne rzeczy na drodze. Na
    nieszczęście kierowców nie wybierają sobie tylko dobrej pogody i lata...

    > No pewnie, lepszym argumentem jest: Panie 20 lat za kółkiem jeżdzę (5kkm
    > rocznie)...

    A o jakim argumencie piszesz? Ja po latach i przekroczonym milionie
    piszę, że trafiła mi się kolejna sytuacja, która mnie nauczyła kilku
    rzeczy, a Ty będziesz twierdził, że Twoje 30kkm/rok jest wystarczającym
    jako argument w dyskusji? Jak byłem młodszy robiłem rocznie dużo
    więcej i do tego nie były przebiegi 'zawodowe'.

    > Widzisz skromną różnice między ruchem miejskim a trasą szybkiego ruchu i
    > prędkością 50km/h i 110km/h? Obie są dozwolone.

    Różnica w sumie niewielka - albo potrafisz ocenić konkretną sytuację,
    albo nie. Przy prędkości 50km/h wiele szkody się nie stanie, przy
    110km/h już nie jest tak miło. Jeżeli tego nie oceniłeś poprawnie,
    to nie zwalaj czegokolwiek na ABS.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.