  • Data: 2010-06-17 22:09:32
    Temat: Re: Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hvduvn$c4c$1@inews.gazeta.pl...

    > A o jakim argumencie piszesz? Ja po latach i przekroczonym milionie
    > piszę, że trafiła mi się kolejna sytuacja, która mnie nauczyła kilku
    > rzeczy, a Ty będziesz twierdził, że Twoje 30kkm/rok jest wystarczającym
    > jako argument w dyskusji? Jak byłem młodszy robiłem rocznie dużo
    > więcej i do tego nie były przebiegi 'zawodowe'.

    Piszę o argumencie liczenia doświadczenia w latach, co wg mnie jest
    całkowitym bezsensem.
    Nie jeżdzę zawodowo, o tak po porstu prywatnie. Nie przechwalam się jaki to
    ze mnie szofer ale widzę że już zaczynasz się unosić swoim wiekiem więc
    innych traktujesz jak gówniarzy, to podałem prosty przykład 5 lat po 30kkm
    czy 20 lat po 5kkm...
    Nie kwestionuję Twoich umiejętności i doświadczenia lecz kwestionuję
    bezmyślną maszynę która nie zastąpi kierowcy, nigdy.

    > Różnica w sumie niewielka - albo potrafisz ocenić konkretną sytuację,
    > albo nie. Przy prędkości 50km/h wiele szkody się nie stanie, przy
    > 110km/h już nie jest tak miło. Jeżeli tego nie oceniłeś poprawnie,
    > to nie zwalaj czegokolwiek na ABS.

    Nie mam szklanej kuli w aucie i nie mogłem ocenić tego że tir zacznie mnie
    spychać z drogi gdy bedę obok...

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)