  • 1. Data: 2013-02-14 15:07:41
    Temat: Serwis diesel, Sosnowiec ?
    Od: m...@g...com

    Witam

    Moze ktos polecic dobrego mechanika diesla w Sosnowcu ? Pacjetka to Actavia 1.9 TDI
    90 KM z 2004. Mozliwy problem z turbo (potwierdzalo to 2 mechanikow) i konieczna
    regeneracja. Mam mechanika z audivw.pl na Wojska Polskiego ale za regeneracje turbo
    spiewaja ok 2 tys ... troche drogawo bo regenerowane widze na alledrogo po 800-900
    PLN i do tego roczna gwarancja. Mozecie polecic jeszcze kogos ?

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2013-02-14 15:12:59
    Temat: Re: Serwis diesel, Sosnowiec ?
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-02-14 15:07, m...@g...com pisze:
> [...]
    PLN i do tego roczna gwarancja. Mozecie polecic jeszcze kogos ?

    Co się dzieje?
    Miałem problem z turbo w takiej octawce, mechanicy zabrali się za
    turbinę, a winny był mały sterownik, czujnik.
    Z 3000 tyś zszedłem do 130zł za naprawę.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-02-14 15:24:27
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 15:12:59 UTC+1 użytkownik Dawid napisał:

> [...]
    >
    > turbinę, a winny był mały sterownik, czujnik.
    >
    > Z 3000 tyś zszedłem do 130zł za naprawę.

    Witam

    Zapala sie check engine, badalem VAGiem, wyszukalem otrzymany nr bledu i wychodzi na
    zapchany EGR lub dolot ... Ale o tej turbinie mowil juz drugi mechanik. Miewam obawy
    typowego notlaufu, obroty dochodza do 3 tys a auto jedzie do 120km/h i szybciej nie
    da rady. Teraz jezdze glownie po miescie wiec problemu nie ma, auto przyspiesza
    normalnie, odpala bez problemow, czasami (wyjatkowo) szarpnie przy gaszeniu silnika).

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 4. Data: 2013-02-14 15:34:47
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Robilem w myslowicach w silniku AHF - wymiana, z regenaracja i czyms tam
    jeszcze 2200.

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8009 (20130214) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 5. Data: 2013-02-14 15:39:43
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-02-14 15:24, m...@g...com pisze:

> [...]
    normalnie, odpala bez problemow, czasami (wyjatkowo) szarpnie przy gaszeniu silnika).

    Wymień to
    http://allegro.pl/zawor-turbiny-skoda-octavia-1-9tdi
    -90km-pierburg-i2985380808.html
    na podszybiu, w komorze silnika są dwa takie zaworki.
    Jeden jest plastikowy, drugi taki metalowy złotawy, jak na zdjęciu z
    aukcji.Wymień ten ze zdjęcia, ale dobierz go dobrze.
    Wymiana super prosta, można zrobić samemu nawet przed sklepem.
    Miałem to samo, mechanicy to dupki i naciągacze.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-02-14 15:45:37
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-02-14 15:39, Dawid pisze:

> [...]
    > Wymiana super prosta, można zrobić samemu nawet przed sklepem.
    > Miałem to samo, mechanicy to dupki i naciągacze.

    http://allegro.pl/zawor-regulacji-turbo-n75-audi-vw-
    seat-pierburg-i3018872753.html
    Wymień to i napisz czy pomogło.
    Te aukcje tylko poglądowo, kup nowy w sklepie, cena ta sama.

  • 7. Data: 2013-02-14 15:47:18
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-02-14 15:34, uciu pisze:
    > Robilem w myslowicach w silniku AHF - wymiana, z regenaracja i czyms tam
    > jeszcze 2200.
    >
    > uciu

    Umyli Ci turbinę za 2000 zł ;-)

  • 8. Data: 2013-02-14 17:41:23
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 15:39:43 UTC+1 użytkownik Dawid napisał:

> [...]
    >
    > Wymiana super prosta, można zrobić samemu nawet przed sklepem.
    >
    > Miałem to samo, mechanicy to dupki i naciągacze.

    Witam

    OK, dzieki sliczne, wymienialem zawor o oznaczeniu N75 (taki plastykowy) bo VAG
    zglaszal blad tego zaworu, po wymianie blad sie nie pojawia. Teraz kupie ten ktory
    radzisz i sprawdze, warto zaryzykowac, 150 PLN a 2 tys to roznica ... Mechanik ze
    mnie zaden ale do tej pory to co sobie sam zVAGowalem i wymienilem (pare wezykow
    podcisnienia, zawor N75, bezpieczniki itp) to dziala i dalej sie nie psuje :)

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 9. Data: 2013-02-14 18:05:02
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-02-14 17:41, m...@g...com pisze:

> [...]
    podcisnienia, zawor N75, bezpieczniki itp) to dziala i dalej sie nie psuje :)

    Zadziała na 100%, a mechanika z serwisu pozdrów, to banda oszustów.
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-02-14 21:31:08
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Jeżeli diesel i nie boisz się przejechać przez Brynicę to Pierkary Śląskie
    ul. Stalowa (chyba Adamczyk serwis bosch lub cos w tym stylu)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]