  • Data: 2018-07-17 22:22:42
    Temat: Re: Działanie różnicówki
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-17 o 21:31, HF5BS pisze:

    > Swój zrobię tak, że zareaguje, właściwie.
    > (Skrót myślowy, uwaga) Najprościej (nie napisałem "najlepiej"), przez
    > stałą kontrolę napięcia pomiędzy jednym, a drugim neutrum. Będzie
    > pewna różnica z nierówności wektorów i prądów wyrównawczych (jak
    > mierzyłem, fakt, ok. 20 lat temu, to było 0.3V i 0,3A). Jak różnica
    > pójdzie za daleko, wszystko zostanie wypięte.
    > A jak konkretnie to zrobię... to jeszcze coś wymyślę. Na pewno nic,
    > ani nikt, nie usmaży się, nie zepsuje.

    Nie musisz niczego wymyślać, bo to już jest dawno wymyślone i
    funkcjonuje przynajmniej od kilkudziesięciu lat. Wystarczy zastosować
    specjalny 3-fazowy przekaźnik pomiarowy/napięciowy (nadnapięciowy i
    podnapięciowy) np. taki
    https://www.conrad.pl/p/przekaznik-napieciowy-trojfa
    zowy-rnpp-311m-806785
    oraz rozłączniki z dodatkowym wyzwalaczem zanikowym lub po prostu
    stycznik w układzie samopodtrzymania.

    Są też analizatory parametrów sieci. Trochę droższe rozwiązanie, ale
    można ustawić dużo więcej parametrów.