  • 61. Data: 2010-12-10 14:52:32
    Temat: Re: Dzienniki Motocyklowe
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-10, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Dalbym rade, mam patent zeglarza.

    Czy wasze rzony wiedza co wy wypisujecie na tym preclu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 62. Data: 2010-12-10 15:22:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-10 15:52, AZ pisze:

    > Czy wasze rzony wiedza co wy wypisujecie na tym preclu?

    Moje nie.

    KJ

  • 63. Data: 2010-12-10 21:47:08
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 16:22, KJ Siła Słów pisze:

    > Moje nie.

    A moja siedzi tam gdzie jej miejsce!

    Kildzonu, nie zeglarski patent jest potrzebny, a talent sw Jerzego.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 64. Data: 2010-12-10 23:03:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-07 15:00, mmaurycy pisze:
    > Zachwalał "skuteczną nienawiść, która czyni z człowieka efektywną, działającą
    szybko,
    > selektywnie i bezwzględnie maszynę do zabijania"

    Swoj chlop :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/