  • Data: 2005-10-17 19:38:22
    Temat: Re: Dziwna sprawa w Telia-Frankfurt.
    Od: "Lukasz \"Nestor\" Szczepanski" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Bartnicki wrote:

    > Jak dziś rano wchodziłem do pracy, to przed drzwiami POP Telii stało
    > takich czterech facetów ze skrzynkami na narzędzia. A oczka mieli
    > takie chitre. To na pewno oni zepsuli.

    Jak mniemam dzien w pracy uplynal dobrze, a w domu tez wszystko w porzadku.

    Here, have a cookie.

    Jedna z zasad netykiety jest to iz jesli nie ma sie nic konstruktywnego
    do dodania w dyskusji to sie nie zabiera glosu. Co bym panu i panu
    podobnym piszcom szczerze zalecal.

    W ekstremalnych przypadkach odlaczenie klawiatury bardzo pomaga w walce
    z nalogiem przedluzania e-czesci ciala w postaci zacytowanego postu.

    Z gory dziekuje za zrozumienie, o ile mozna na to liczyc.

    --
    Nestor