  • Data: 2018-11-15 23:14:39
    Temat: Re: Dziwne zjawisko akustyczne
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    news:f4cdcb33-6651-4b97-bda1-4d3a8fcda389@trust.no1.
    ..

    > Też mam ciekawe zjawisko.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=jvWNoBahR7A

    Sikora modra

    > I tak co rano, przez 2-3 tygodnie.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=h33InIBzJPU

    Wróbel mazurek, samczyk. Od zwykłego wróbla odróżnia go kropka na policzku.

    > Codziennie.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=yeZzL6ocyvQ

    Znów sikorka modra.

    > Zaczęło się po założeniu na oknie folii blokującej UV. Może ptak widział
    > swoje odbicie w UV...

    A tu już musiałbym ornitologa spytać. Stawiałbym raczej, że widzi coś
    nienaturalnego/-nie i albo chce to zjeść, albo odstraszyć.

    > A to na pewno było coś w okolicy, a nie gardło wrony?

    W takim zestawieniu zdecydowanie nie. Raczej coś mechanicznego.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.