  • Data: 2015-03-02 18:03:23
    Temat: Re: Dziwny silnik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartekltg" napisał w wiadomości grup
    On 02.03.2015 14:32, J.F. wrote:

    >W Twoim filmiku jest 6V.
    >W filmiku pdoanym przez A.L, jest 1.7 (i duużo A).

    6V to jest napisane na transformatorze.
    Jak myslisz - jakie napiecie moze powodowac prad powiedzmy 50A w
    precie stalowym o srednicy 5 mm ?

    Rozkręca się też chwilę.

    >Twój filmik:
    >https://www.youtube.com/watch?v=tb2GUiV8Bf0
    >0:55
    >Kręci się swobodnie, bardzo mały opór.
    >Dalej, 1:00 - 1:25
    >Posłuchaj dzwięku. Rozkręca się _powoli_.

    Mowisz ze popelnilem blad i jest to rozkrecanie adekwatne to momentu
    obrotowego rzedu 10^-6Nm ?
    A co mi tam, zgodze sie nawet na 10^-5Nm :-)

    J.