  • Data: 2009-04-22 23:26:55
    Temat: Re: E51 pozeracz baterii
    Od: "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bratPit[pr] napisał:

    > kilka smsow dziennie i gadając może z 10 min/dziennie na drugi dzień po
    > ładowaniu bateria jest w agonii,

    A ściśle w temacie ale z innej beczki. Bo wiadomo, można wymieniać bez końca
    modele telenów pożeraczy baterii. A czy nie można udostępnić dedykowanej
    baterii 1500 czy 2000? Chodzi o marketing (nagonka na lekkość, kształt i
    wielkość), może chodzi o stronę techniczną, o co chodzi. A może można,
    szczerze to nie wiem, czy dany model obsługuje baterie o definiowanym maxie
    pojemności? Bardzo chętnie bym nosił (używał) telefon 150 czy 180g, ale żeby
    żył dłużej!! Najbardziej mnie wkurza praktycznie całkowite ograniczenie
    korzystania z wifi (voip - wchodzę do domu/firmy/sklepu/punktu działalności,
    jestem pod stacjonarnym, wychodzę, nie jestem. A poza tym duży użyteczny
    wyświetlacz ale co z tego jak musi być blady bo prąd.

    Pzdr, Piotr M