  • 1. Data: 2009-04-22 07:39:33
    Temat: E51 pozeracz baterii
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    tak sobie czytam ze niektórym w E51 bateria trzyma 5 dni, u mnie wysyłając
    kilka smsow dziennie i gadając może z 10 min/dziennie na drugi dzień po
    ładowaniu bateria jest w agonii, telefon ma kilka miesięcy choć używany jest
    może ze dwa bo pozostały czas leżał w szufladzie bądź serwisach ze względu
    na problemy z połączeniami,
    pytanie czy jest jakiś darmowy soft do monitorowania energii i jakiś opis do
    tego żeby wiedzieć czy dane są prawidłowe czy też nie,
    dzięki za podpowiedzi,
    brat

  • 2. Data: 2009-04-22 07:40:56
    Temat: ps
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    jest włączony tylko tryb gsm, programy dodatkowe w telefonie to best
    profiles i nic wiecej,
    brat

  • 3. Data: 2009-04-22 07:54:30
    Temat: Re: ps
    Od: "Michal k." <b...@o...pl>

    > jest włączony tylko tryb gsm, programy dodatkowe w telefonie to best
    > profiles i nic wiecej,

    a skanowanie wifi / automatyczne sprawdzanie poczty / garmin itd ?

    u mnie E51 trzyma 5 dni, E71 tydzien :-)

  • 4. Data: 2009-04-22 08:33:46
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > a skanowanie wifi / automatyczne sprawdzanie poczty / garmin itd ?

    WLAN scanning off, bluetooth off, poczty w telefonie nawet nie wiem jak się
    używa ;-)
    zainstalowany dodatkowo jest jedynie best profiles,

    > u mnie E51 trzyma 5 dni, E71 tydzien :-)

    szczęściarz :-)
    brat

  • 5. Data: 2009-04-22 08:43:16
    Od: BearBag <c...@g...com>

    a wygaszacz jakis jest? ekran calkowicie ci przygasa przy nieuzywaniu
    telefonu czy tylko blednie ?
    BT nie ma az takiego wplywu na baterie, przy wlaczonym trzyma mi 4dni
    przy wylaczonym... 4dni :)

  • 6. Data: 2009-04-22 09:21:51
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    >a wygaszacz jakis jest? ekran calkowicie ci przygasa przy nieuzywaniu
    > telefonu czy tylko blednie ?

    wygasza sie calkowicie po czym wlacza sie fabryczny wygaszacz z zegarkiem i
    data,

    > BT nie ma az takiego wplywu na baterie, przy wlaczonym trzyma mi 4dni
    > przy wylaczonym... 4dni :)

    o, nastepny szczesciarz :-)
    brat

  • 7. Data: 2009-04-22 11:29:10
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Uzytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > wygasza sie calkowicie po czym wlacza sie fabryczny wygaszacz z zegarkiem
    > i data,

    > o, nastepny szczesciarz :-)
    > brat

    Mi z wlaczonym trybem 3G/2G stracza na 2-3 dni max (w nocy nie wylaczam). Ok
    20 smsów i 10 min rozmów, wiec nie wiele.
    Z kolei aplikacja Mobilne Gadu Gadu potrafi pozrec cala baterie w 4 -5
    godzin.
    --
    PWK

  • 8. Data: 2009-04-22 16:35:22
    Temat: Re: E51 pozeracz baterii
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    bratPit[pr] napisal(a):

    > pytanie czy jest jakiś darmowy soft do monitorowania energii i jakiś opis do
    > tego żeby wiedzieć czy dane są prawidłowe czy też nie,
    > dzięki za podpowiedzi,

    http://komorkomania.pl/2007/12/04/nokia-energy-profi
    ler-bateria-pod-kontrola/

    uruchom i powiedz ile mA żre.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 9. Data: 2009-04-22 16:43:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości grup
    > http://komorkomania.pl/2007/12/04/nokia-energy-profi
    ler-bateria-pod-kontrola/

    > uruchom i powiedz ile mA żre.

    Może ktoś wrzucić na inne www, bo nie chce mi się zakładać konta.

  • 10. Data: 2009-04-22 18:57:03
    Od: p...@g...com

    On Apr 22, 6:43 pm, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości grup

    iler-bateria-pod-k...

    > Może ktoś wrzucić na inne www, bo nie chce mi się zakładać konta.

    No to ściągnij sobie np. z nokia.com. Ogólnie w stanie czuwania, z
    wygaszaczem powinno żreć jakieś 5-10 mA. Cokolwiek ponad to od złego
    pochodzi