  • Data: 2009-05-07 13:58:34
    Temat: Re: E71 vs iPhone
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "KuFeL" <> napisal w wiadomosci news:.pl... pisze:

    > jako uzytkownik e51 polecam e52, ktora bedzie za jakies dwa miesiace na
    > rynku. Ma wszystko to co napisales plus ponoc dobra baterie i gps,
    > ktorego nie ma e51.

    jako uzytkownik e51 i e71 polecam e71 :)
    bo: juz jest, ma dobra baterie i gps i metalowa solidna obudowe
    od kiedy zmienilem soft na najnowszy gps lapie wystarczajaco szybko
    jak na a-gps a i soft aparatu zostal poprawiony, robiac z autofokusem
    (pod klawiszem "T") wychodza bardzo ladne zdjecia...
    Wszystko inne jest na swoim miejscu i dziala bardzo dobrze (wifi,
    irda, bluetooth), co wiecej symbian w e71 tez dziala zadziwiajaco szybko.

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz