  • 1. Data: 2009-05-07 10:07:42
    Temat: E71 vs iPhone
    Od: m...@g...com

    Witam,

    Szukam nowego telefonu, coby zastapil mi wysluzonego K750i (z ktorego
    jestem zadowolony, ale po 3 latach mi sie zwyczajnie znudzil). Zmiana
    to bardziej zachcianka niz koniecznosc, wiec moje wymagania sa dosc
    wygorowane:

    - wygoda uzytkowania
    - dobrej jakosci ekran
    - telefon musi sie zmiescic do zwyklej kieszeni
    - GPS - okazjonalnie moze sie przydac jako przenosna mapa
    - Wi-fi - co najmniej przyzwoita wygoda surfowania po necie
    - aparat, radio, MP3 - ot, zwyczajny kombajn

    Moje typy:
    - iPhone 3G - podoba mi sie w nim wszystko, poza cena i applowskimi
    problemami z softem/gwarancja/appstorem
    - E71 - tak naprawde nie potrzebuje QWERTY, ale ma wszystko czego
    szukam za dwukrotnie nizsza cene.

    Patrzylem tez na klasyczne, tansze telefony w stylu E51 czy C702 ale
    kazdemu czegos brakuje (a to GPSu a to WiFi). Wiem, ze jest jeszcze
    np. Omnia, ale nie przekonuja mnie touchscreeny inne niz Apple'a
    (bawilem sie jakims lepszym LG i byl strasznie niewygodny).

    Ma ktos jakies inne sugestie? Tudziez mial podobny dylemat? Archiwum
    przejrzalem, zwlaszcza o iPhonie napisano duzo i nie zawsze dobrze.

  • 2. Data: 2009-05-07 10:29:02
    Temat: Re: E71 vs iPhone
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 May 2009 03:07:42 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

    > - Wi-fi - co najmniej przyzwoita wygoda surfowania po necie

    potrzebujesz mapę czy nawigację? bo to dosyć istotna różnica, zwłaszcza, że
    jeden z tych telefonów jednej z tych funkcji nie ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-05-07 10:43:52
    Od: m...@g...com

    On May 7, 12:29 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > potrzebujesz mapę czy nawigację? bo to dosyć istotna różnica, zwłaszcza, że
    > jeden z tych telefonów jednej z tych funkcji nie ma.

    Hmm... nie przyszlo mi do glowy ze to roznica. Chodzi mi o nawigacje,
    ktora moglbym uzyc jako mape. Tzn. czysto casualowo, znajac jej
    ograniczenia itd.., ot czasem (pewnie glownie dla zabawy) zobaczyc
    "gdzie w tej chwili jestem i jak dojsc do X".

    Kuba

  • 4. Data: 2009-05-07 10:45:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 May 2009 03:43:52 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > ograniczenia itd.., ot czasem (pewnie glownie dla zabawy) zobaczyc
    > "gdzie w tej chwili jestem i jak dojsc do X".

    to tego wystarczy mapa - zakładając, ze będziesz tego potrzebował w miejscu
    gdzie nie ma problemu z transmisją GPRS

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 5. Data: 2009-05-07 10:45:50
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    m...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Ma ktos jakies inne sugestie? Tudziez mial podobny dylemat? Archiwum
    > przejrzalem, zwlaszcza o iPhonie napisano duzo i nie zawsze dobrze.

    jako uzytkownik e51 polecam e52, ktora bedzie za jakies dwa miesiace na
    rynku. Ma wszystko to co napisales plus ponoc dobra baterie i gps,
    ktorego nie ma e51.

    Mowie to z punktu widzenia bycia uzytkownikiem m.in. spv z dotykowym,
    samsungow roznej masci, nokii itp...

    Jutro zona odbiera e71, ale wydaje mi sie ze ta sluchawka jest za duza
    na noszenie w kieszeni...

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 6. Data: 2009-05-07 10:46:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 07 May 2009 12:45:50 +0200, KuFeL napisał(a):

    > jako uzytkownik e51 polecam e52, ktora bedzie za jakies dwa miesiace na
    > rynku.

    Wydaje mi się, że to dość słaba podstawa do tego, aby produkt polecać...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-05-07 11:25:51
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Olgierd pisze:

    > Wydaje mi się, że to dość słaba podstawa do tego, aby produkt polecać...

    dlaczego? e52 to poprawiona wersja e51, plus lepsza bateria, gps,
    solidna obudowa itp...

    Pzdr,
    KuFeL

  • 8. Data: 2009-05-07 11:27:02
    Od: "Robert Winkler" <w...@N...fm>

    Jesli minusem Omni byl tylko wyglad ekranu
    to nie ma problemu

    W przypadku telefonów z systemem Microsoft Windows Mobile
    nie jestes zmuszony do korzystania z Jedynie Slusznego Wygladu
    oraz kupowania programów w Jedynie Slusznym Sklepie.
    Mozesz zmienic wyglad za pomoca na przyklad Spb Mobile Shell
    http://www.spbsoftwarehouse.com/pocketpc-software/mo
    bileshell/
    a jesli potrzebujesz cos bardziej zblizonego do iPhona
    to moze najnowszy Winterface.

    Do tego nasz polska Automapa
    i nie ma problemu z dociaganymi po GPRS mapami

    --
    ____________
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-05-07 11:47:14
    Od: m...@g...com

    On May 7, 1:27 pm, "Robert Winkler" <w...@N...fm> wrote:
    > Jesli minusem Omni byl tylko wyglad ekranu
    > to nie ma problemu

    Bardziej chodzilo o "responsywnosc" i potrzebna sile nacisku samego
    ekranu. Ale Omnia sie jeszcze nie bawilem, to bylo jakies LG. Sam
    wyglad wiem, ze mozna modyfikowac.

    Kuba

  • 10. Data: 2009-05-07 11:49:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 07 May 2009 13:25:51 +0200, KuFeL napisał(a):

    > dlaczego? e52 to poprawiona wersja e51, plus lepsza bateria, gps,
    > solidna obudowa itp...

    Przecież jeszcze nic na ten temat nie wiadomo. No chyba że miałeś
    możliwość przekonać się własnoręcznie.