  • Data: 2009-05-08 19:56:44
    Temat: Re: E71 vs iPhone
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Nie miales iPhona :) tam wszystko widac nawet w Tunezji :) czy na
    > Barbadosie
    nie miałeś siemensa s55: trzymasz łape w kieszeni, odblokowujesz
    klawiature, wybieresz numer ze "speed dial-a". Czekasz aż zawibruje,
    (dalej nie wyjmujac telefonu) bo to sygnał ze ktoś odebrał rozmowe.
    Wyjmujesz, mówisz krótko co chcesz załatwić i wciskając czerwoną
    słuchawkę wkładając spowrotem ręke do kieszeni(plecaka czy innego schowka).

    Zrób to z iPhonem....
    ToMasz

    PS. ja tym sposobem otwierałem drzwi w domowonie, w innym miejscu
    wyłączałem alarm.