eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEGR › Re: EGR
  • Data: 2014-09-16 09:17:39
    Temat: Re: EGR
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2014-09-16 08:48, P.B. wrote:

    > Ważne, aby zaślepienie EGR wykonać w taki sposób, żeby komputer silnika nie
    > odkrył tego. Zakładam, że mechanik wie co robi. Po całej operacji auto
    > powinno być szybsze i mniej palić, ale jak bardzo, to musisz sam sprawdzić.

    Dlaczego mniej palić? Imho będzie palić więcej - zwłaszcza w mieście,
    gdzie przy staniu w korku na jałowym będzie dostawać więcej tlenu, a
    więc ECU da więcej paliwa. Wydaj mi się, że przy bucie i tak EGR się
    zamyka (przynajmniej u mnie). Nie wiem jak w dislu.

    IMHO pożytek z zaślepienia (prawidłowo działającego) jest tylko taki, że
    czyściej w dolocie będzie. Wady to wyższe zużycie paliwa przy niskich
    obciążeniach albo alternatywnie praca na zbyt ubogiej mieszance czyli
    wypalanie zaworów i zmniejszona trwałość wydechu. No i podobno wyższa
    zawartość tlenków azotu w spalinach. Więc jak działa, to bym nie ruszał.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: