-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: EGR
Date: Tue, 16 Sep 2014 09:17:39 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <lv8o6c$67q$1@node1.news.atman.pl>
References: <5417d802$0$2238$65785112@news.neostrada.pl>
<1lductdo02ced$.1bekaoybfgsid$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1410851852 6394 83.142.198.226 (16 Sep 2014 07:17:32
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Sep 2014 07:17:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <1lductdo02ced$.1bekaoybfgsid$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544551
[ ukryj nagłówki ]On 2014-09-16 08:48, P.B. wrote:
> Ważne, aby zaślepienie EGR wykonać w taki sposób, żeby komputer silnika nie
> odkrył tego. Zakładam, że mechanik wie co robi. Po całej operacji auto
> powinno być szybsze i mniej palić, ale jak bardzo, to musisz sam sprawdzić.
Dlaczego mniej palić? Imho będzie palić więcej - zwłaszcza w mieście,
gdzie przy staniu w korku na jałowym będzie dostawać więcej tlenu, a
więc ECU da więcej paliwa. Wydaj mi się, że przy bucie i tak EGR się
zamyka (przynajmniej u mnie). Nie wiem jak w dislu.
IMHO pożytek z zaślepienia (prawidłowo działającego) jest tylko taki, że
czyściej w dolocie będzie. Wady to wyższe zużycie paliwa przy niskich
obciążeniach albo alternatywnie praca na zbyt ubogiej mieszance czyli
wypalanie zaworów i zmniejszona trwałość wydechu. No i podobno wyższa
zawartość tlenków azotu w spalinach. Więc jak działa, to bym nie ruszał.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.14 10:00 Andrzej Lawa
- 16.09.14 10:20 Shrek
- 16.09.14 10:22 Chris
- 16.09.14 10:37 Shrek
- 16.09.14 10:44 Chris
- 16.09.14 11:40 Myjk
- 16.09.14 11:41 Myjk
- 16.09.14 11:46 Myjk
- 16.09.14 11:57 Chris
- 16.09.14 12:07 Myjk
- 16.09.14 12:17 tck
- 16.09.14 12:24 P.B.
- 16.09.14 12:27 Chris
- 16.09.14 12:27 Chris
- 16.09.14 13:08 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=