-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "P.B." <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: EGR
Date: Tue, 16 Sep 2014 12:24:48 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Archive: No
Message-ID: <3kg862ggoqkn$.1hbh400g9inrp.dlg@40tude.net>
References: <5417d802$0$2238$65785112@news.neostrada.pl>
<1lductdo02ced$.1bekaoybfgsid$.dlg@40tude.net>
<lv8o6c$67q$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: p...@w...pl
NNTP-Posting-Host: 78.30.105.128
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1410863198 17739 78.30.105.128 (16 Sep 2014 10:26:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Sep 2014 10:26:38 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544571
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 16 Sep 2014 09:17:39 +0200, Shrek napisał(a):
> On 2014-09-16 08:48, P.B. wrote:
>
>> Ważne, aby zaślepienie EGR wykonać w taki sposób, żeby komputer silnika nie
>> odkrył tego. Zakładam, że mechanik wie co robi. Po całej operacji auto
>> powinno być szybsze i mniej palić, ale jak bardzo, to musisz sam sprawdzić.
>
> Dlaczego mniej palić? Imho będzie palić więcej - zwłaszcza w mieście,
> gdzie przy staniu w korku na jałowym będzie dostawać więcej tlenu, a
> więc ECU da więcej paliwa. Wydaj mi się, że przy bucie i tak EGR się
> zamyka (przynajmniej u mnie). Nie wiem jak w dislu.
Więcej tlenu, więcej paliwa to podskoczą obroty. Jak wzrosną obroty, to
przymknie się silnik krokowy i zmniejszy ilość tlenu, więc i ilość paliwa
będzie mniejsza. Nie ma siły - jak będzie czystsze zasilanie, to sprawność
będzie rosła, więc moc też, a zużycie spadnie.
--
Pozdrawiam,
Przemek
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.14 12:27 Chris
- 16.09.14 12:27 Chris
- 16.09.14 13:08 RoMan Mandziejewicz
- 16.09.14 13:15 tck
- 16.09.14 15:47 Trybun
- 16.09.14 17:53 Cavallino
- 16.09.14 18:01 Shrek
- 17.09.14 08:21 Trybun
- 17.09.14 08:31 Chris
- 17.09.14 11:12 Jakub Witkowski
- 17.09.14 11:22 Jakub Witkowski
- 17.09.14 11:30 Trybun
- 17.09.14 12:11 Przemeq
- 17.09.14 16:56 Cavallino
- 17.09.14 22:48 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Co dalej z Izerą...
- 2024-05-28 Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- 2024-05-28 czy zabioro mu auto?
- 2024-05-27 Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- 2024-05-27 coraz trudniejsze rozmowy o OC
- 2024-05-28 Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- 2024-05-28 Boję siię capa...
- 2024-05-24 Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-05-27 PT500
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=