eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaEMI domowym sposobem - do testowania stabilnosci systemow z uC › Re: EMI domowym sposobem - do testowania stabilnosci systemow z uC
    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: EMI domowym sposobem - do testowania stabilnosci systemow z uC
    Date: Tue, 01 Dec 2009 11:25:12 +0100

    Papkin schrieb:

    > lutownica transformatorowa tez w sumie ladnie sieje tylko nie wiem czy w
    > interesujacym Ciebie zakresie.
    >
    > Rozladowuj "nabity" jakis wiekszy kondensator. Na ten przyklad mam takie
    > MIFLEXy na 630V, rozstaw nozek maja odpowiedni do gniazdka sieciowego,
    > nabijasz i sru o kawalek blaszki, czasami sie przyspawa no i sieje :)

    Kondensator bezpośrednio do gniazdka? A co zrobisz potem ze zwłokami?

    A co do generacji, to przed rokiem czy dwoma widziałem na ruskim targu
    zapalarkę induktorową do gazu. Piękna rzecz do testów. Miałem taką
    kiedyś i zakłócała odbiór TV w promieniu 100m. Można coś takiego
    zmajstrować z zasilacza atx + stara cewka zapłonowa + przekaźnik w roli
    przetwornicy DC->AC.

    Waldek