  • Data: 2009-04-16 12:00:48
    Temat: Re: ERA stacjonarny
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gs6cv6$ij$1@inews.gazeta.pl...

    > Albo firmowa - do odbierania - abo za 10zł

    Ja akurat z tego korzystam - bardzo jestem zadowolony.
    Jak placisz poleceniam zaplaty do dostaniesz nawet przez pol roku co miesiac
    10 minut na Ere :)
    Ale generalnie oczywiscie nie dzwonie z tego.
    Zasieg mam w promieniu kilkunastu km.
    Miedzy bajki nalezy wlozyc opowiesci o "jednym BTS" - korzystac mozesz ze
    wszystkich BTS-ow dostepnych w swojej strefie.
    Po prostu siec namierza Cie trangulacyjnie - tak jak w usludze "Radar" czy
    innych uslugach lokalizacyjnych i jesli z cala pewnoscia stwierdzi, ze
    wyszedles ze strefy (im gestsza siec nadajnikow tym ta pewnosc wieksza), to
    odcina Ci mozliwosc wykonywania (za wyjatkiam BOA) oraz odbierania polaczen.

    Pozdrawiam
    SDD